تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۱۲۴۶۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای شهر اندیمشک:
بهسازی مزار شهدای کوی لور اندیمشک
با هدف تجلیل از نقش شهدای هشت سال دفاع مقدس مزار شهدای کوی لور اندیمشک بهسازی می‌شود
عضو شورای شهر اندیمشک گفت: با هدف تجلیل از نقش شهدای هشت سال دفاع مقدس مزار شهدای کوی لور اندیمشک بهسازی می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین فضل‌الله باقری اظهار داشت: توجه به رشد و توسعه فرهنگ ایثار و مقاومت یک نیاز و اولویت مهم در اجرا خدمات شهری است.

وی گفت:  به همین جهت و با هدف تجلیل از نقش شهدای هشت سال دفاع مقدس، مزار شهدای کوی لور اندیمشک با همکاری شهرداری و شورای شهر این شهرستان بهسازی خواهد شد.

عضو شورای شهر اندیمشک عنوان کرد: این طرح با توجه به پیگیری و درخواست شهروندان اجرا می‌شود و کمیسیون مالی شورای شهر به عنوان متصدی تصویب و ارائه‌ی بودجه‌ شهرداری با اجرای آن موافقت کرده است.

وی افزود: اجرای این طرح در سال گذشته آغاز شده و تا کنون  آب رسانی کل آرامستان و پیاده‌روسازی و بهسازی بخشی از آن انجام شده و امسال نیز در بخش‌های مختلف شاهد تکمیل و تجهیز این طرح خواهیم بود.

حجت الاسلام و المسلمین باقری بیان کرد:  هم چنین با هدف سهولت و تأمین نیاز شهروندان به زودی سایبان فاز جدید آرامستان کوی لور با مشارکت مردم احداث خواهد شد.

وی گفت: یکی دیگر از درخواست‌های شهروندان تجهیز و تکمیل روشنایی و احداث سرویس بهداشتی در محل این آرامستان بوده که با پیگیری‌های صورت گرفته به زودی عملیات اجرایی آن انجام می‌شود.

عضو شورای شهر اندیمشک عنوان کرد: هم چنین با پیگیری‌های صورت گرفته، فضا سازی مزار اولین شهید مدافع حرم اندیمشک  حبیب رحیمی‌منش نیز در این آرمستان در حال اجرا است.

وی افزود: لکه گیری و روکش آسفالت منطقه کوی لور نیز با حضور یک اکیپ از طرف شهرداری اندیمشک نیز با توجه به درخواست شهروندان  اجرا خواهد شد که به زودی تمام معابر این منطقه بهسازی و لکه گیری می‌شود.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار