تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۱۱۷۱۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت‌الله شفیعی رای خود را به صندوق انداخت
آیت‌الله سید علی شفیعی لحظاتی پیش رای خود را در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به صندوق انداخت
آیت‌الله سید علی شفیعی لحظاتی پیش رای خود را در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به صندوق انداخت.

این عضو مجلس خبرگان رهبری لحظاتی پیش با حضور در شعبه اخذ رای واقع در مسجد آیت‌الله شفیعی اهواز در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و نیز دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرد و رای خود را در صندوق شماره 140 انداخت.

آیت‌الله شفیعی رای خود را به صندوق انداخت

آیت‌الله شفیعی: مردم، محکم پای نظام اسلامی خود ایستاده‌اند


نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم، انقلاب را بیشتر از هر چیز دیگری دوست دارند و محکم پای نظام اسلامی خود ایستاده‌اند.

آیت‌الله سیدعلی شفیعی که برای انداختن رای خود در شعبه اخذ رای واقع در مسجد آیت‌الله شفیعی اهواز حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران در خصوص حضور مردم در انتخابات اظهار کرد: آنچه که باید گفته شود، گفته شده است و آنچه که باید دیده شود، مردم شاهد آن هستند.

وی ادامه داد: حماسه پرشکوه، شعارهای برخاسته از شعور و احساساتی بسیار پاک و ارزنده در راه تقویت انقلاب اسلامی را با رای دادن به کاندیدای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، در حوزه‌های انتخاباتی شاهد هستیم.

آیت‌الله شفیعی بیان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری و مسوولان عالی رتبه نظام گفته‌اند، مردم با تمام مشکلاتی که در زندگی خود دارند، انقلاب را بیشتر از هر چیزی دوست دارند و محکم پای نظام اسلامی ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: مظاهر گوناگون آن، راهپیمایی 22 بهمن، تشییع پیکر شهدا و مراسم و یادواره‌های شهیدان است و اکنون هم انتخابات مجلسین را شاهد هستیم که مردم از زن و مرد، استراحت و منازل خود را رها و در این انتخابات شرکت کرده‌اند و پای مظاهر انقلاب می‌آیند که قابل شرح و وصف نیست و ان‌شاءالله هر چه پیش می‌رویم آثار آن را بهتر و باشکوه‌تر خواهیم دید.

این عضور مجلس خبرگان رهبری در خصوص دستاوردهای بین‌المللی این حضور نیز گفت: باید حوصله کرد تا چند ساعت بگذرد و بعد انعکاس آن را در رسانه‌های خبری دنیا دید و ان‌شاءالله از هر موقع دیگری متجلی‌تر خواهد بود.

وی افرادی را که کاندیداهای مورد نظرشان در انتخابات رای نیاورده‌اند را به آرامش دعوت و عنوان کرد: آن‌هایی که انتخاب نشدند تبعاً رای آن‌ها از حد معینی که در قانون ذکر شده است، پایین‌تر است، وگرنه آن‌ها نیز به دلیل اینکه مورد تایید شورای نگهبان بوده‌اند، از این نظر مشکلی ندارند و مشکل این است که آراء مورد نظر را به دست نیاوردند و باید تسلیم قانون و مقررات انقلاب باشند که ان‌شاءالله نیز هستند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار