تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۱۱۷۰۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار خرمشهر:
مجلس دهم گردوغبار فقر و جنگ را از خرمشهر بزداید
مردم خرمشهر انتظار دارند با انسجام کلی و چشم‌اندازی نهایی از سوی نمایندگان مجلس دهم؛ گرد و غبار فقر و آثار جنگ و کاستی‌ها از چهره خرمشهر زدوده شود
شهردار خرمشهر گفت: مردم خرمشهر انتظار دارند با انسجام کلی و چشم‌اندازی نهایی از سوی نمایندگان مجلس دهم؛ گرد و غبار فقر و آثار جنگ و کاستی‌ها از چهره خرمشهر زدوده شود.

محمدعلی دوایی‌فر اظهار کرد: خرمشهر یک شهر ملی است ولی با وجود این‌که این شهر دغدغه خاطر همه مدیران کشوری است و مورد علاقه و حساسیت آنان بوده است، در بحث کارهای زیربنایی به خرمشهر توجه نشده و انتظار می‌رود که مجلس دهم برنامه‌ای جامع برای خرمشهر تدوین کند.

شهردار خرمشهر افزود: که اگر توجه ویژه از سوی نمایندگان به خرمشهر شود برای همیشه در یک دوره 4 ساله مشکلات شهر به صورت اساسی مرتفع می شود.

وی گفت: رقم‌های ارزشمندی برای بازسازی خرمشهر صرف شده ولی ناهماهنگی‌هایی در مدیریت اجرایی پروژه‌ها و طرح‌ها بوده و این پراکندگی‌ها آثار این طرح‌ها را کمرنگ کرده است. مردم خرمشهر انتظار دارند با یک انسجام کلی و یک چشم‌انداز نهایی از سوی نمایندگان مجلس دهم، گرد و غبار فقر و آثار جنگ و کاستی‌هایی که در خرمشهر وجود دارد، برطرف شود.

دوایی‌فر با اشاره به مشکلات خرمشهر اظهار کرد: مشکلات عمده خرمشهر در حوزه زیرساخت‌ها است و اگر مشکلات زیرساختی خرمشهر برطرف شود، یقین است که بسیاری از مردم خرمشهر به شهر خود باز خواهند گشت.

وی افزود: مردم خرمشهر نسبت به شهر خود عرق دارند، بسیاری از آنان با وجود این‌که از دوران جنگ در شهر دیگری سکنا گزیده‌اند ولی هنوز زمین‌ها و خانه‌های قدیمی خود در خرمشهر را نفروخته‌اند. اگر بستر زیرساخت‌ها در خرمشهر تقویت شود و رفاه و شرایط مناسب در خرمشهر ایجاد شود، مردم به شهر خود باز خواهند گشت.

دوایی‌فر بیان کرد: خرمشهر یکی از شهرهایی است که ظرفیت بسیاری برای توسعه دارد و به طور یقین اگر این زیرساخت‌ها تقویت شوند بسیاری از مردم نقاط مختلف کشور نیز به خرمشهر مهاجرت خواهند کرد.

وی گفت: انتظار می‌رود که نمایندگان مجلس دهم با ابزاری که در اختیار دارند، مدیران شهری خرمشهر را ملزم به هماهنگی بین‌بخشی کنند تا هزینه‌های صرف شده در خرمشهر بازخورد خوبی داشته باشد. پیش از این، بسیاری از دستگاه‌های خرمشهر در عملکرد خود تعارض داشتند و هماهنگی لازم بین آنان وجود نداشته است.
 
شهردار خرمشهر عنوان کرد: نماینده خرمشهر در مجلس دهم با وجود بستر علاقه‌ای که نمایندگان دیگر شهرها و مدیران کشوری نسبت به آبادانی خرمشهر دارند، می‌تواند با پیشنهاد طرح‌هایی که بتواند شهر را متحول کند، در سطح مجلس با رویکردی مثبت این طرح‌ها را به تصویب برساند.  

وی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص منطقه و روزهای پسافرجام نیاز است که مردم همیشه در صحنه کشور جمهوری اسلامی ایران با تمام ظرفیت در انتخابات شرکت کنند زیرا این انتخاب مردم است که آینده آنان را می‌سازد و اگر مردم بخواهند در سرنوشت مملکت خود دخیل باشند، باید پای صندوق‌های رای بروند.

دوایی‌فر گفت: 7 اسفند ماه نیز مانند انتخابات‌های سال‌های گذشته با حضور پرشور مردم برگ زرین دیگری بر تاریخ سرافراز ایران اضافه خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار