تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۱۱۶۴۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه خرمشهر:
کاندیدای منتخب باید توانایی گرفتن حقوق مردم را داشته باشد
خرمشهر وضعیت ویژه‌ای دارد و مردم فردی را انتخاب کنند که بتواند حقوق از دست رفته‌ آنها را برگرداند
امام جمعه خرمشهر گفت: خرمشهر وضعیت ویژه‌ای دارد و مردم فردی را انتخاب کنند که بتواند حقوق از دست رفته‌ آنها را برگرداند.

حجت‌الاسلام سید نبی موسوی امروز اظهار کرد: ملت و مردم ایران باید حضور حداکثری خود را در انتخابات نشان دهد، زیرا به وسیله‌ همین حضور حداکثر، پایه‌های نظام مستحکم می‌شود و در برابر هجمه‌های دشمنان، کشور را بیمه می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم با هر مرام و خط و مشی که دارند، پای صندوق‌های رای بیایند افزود: یک نماینده‌ خوب باید متدین و ولایت‌مدار، کارآمد و متخصص، مدیر و آینده‌نگر و داشتن سابقه‌ اجرایی خوب باشد.

امام جمعه خرمشهر خاطرنشان کرد: با توجه به این که خرمشهر از یک جایگاه ملی و از شرایط خاص برخوردار است، باید فردی نماینده‌ این شهر در مجلس شود، که در خور شأن مردم خرمشهر باشد و وقتی از نماینده خرمشهر، اسمی بُرده شود، هشت سال دفاع مقدس و جبهه و جنگ در اذهان تداعی شود.

موسوی با بیان اینکه به شعارها و سر و صداها نباید بها داد، تصریح کرد: یک نماینده شایسته، باید از عقبه و سابقه اجرایی خوبی برخوردار باشد، در تعامل با دیگران هماهنگ باشد و با وحدت کلمه مسیر خود را ادامه دهد.

وی تصریح کرد: بعضی از کاندیداها با فریب افکار عمومی، به‌وسیله دادن پول و رشوه و یا اطعام شام و نهار، خواستار این هستند که رای در سبد آرای خودشان جای دهند، مگر حقوق یک نماینده و یا یک کاندید چقدر است، که این همه خرج می‌کنند؟

موسوی خطاب به مردم خرمشهر گفت: مردم خرمشهر مراقب باشند از آنجایی که خرمشهر وضعیت ویژه‌ای دارد، فردی را انتخاب کنند که بتواند حقوق از دست رفته‌ شما را برگرداند و فردی را انتخاب کنند که توانایی داشته باشد، تا مشکلات عدیده را برطرف کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار