تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۱۱۶۳۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر جهاد کشاورزی اندیمشک خبر داد:
جلوگیری از زمین‌خواری 8 هزار متری در اندیمشک
این اداره از زمین‌خواری و تغییر کاربری غیرقانونی 8 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی این شهرستان جلوگیری کرد
مدیر جهاد کشاورزی اندیمشک گفت: این اداره از زمین‌خواری و تغییر کاربری غیرقانونی 8 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی این شهرستان جلوگیری کرد.

محمدجعفر آفرین امروز اظهار کرد: درپی گزارشات مردمی و با حضور اکیپ حفظ کاربری اراضی از زمین‌خواری و تغییر کاربری 8 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی مرغوب در بخش مرکزی این شهرستان جلوگیری شد.

وی افزود: دو نفر با استفاده از مدارک غیرقانونی و با همکاری و گرفتن مجوزهای لازم از سوی یکی از نهادهای دولتی و به نام یکی از دامداران منطقه اقدام به زمین‌خواری کرده بودند.

مدیر جهاد کشاورزی اندیمشک اضافه کرد: با ورود به موقع دادستان شهرستان به این پرونده حکم توقف عملیات ساخت و ساز صادر و از ادامه کار این افراد جلوگیری شد.

آفرین یادآور شد: ارزش ابن زمین بر اساس برآورد کارشناسان 15 میلیارد ریال است که متاسفانه تنها با قیمت 50 میلیون ریال به این اشخاص واگذار شده است.

وی خاطر نشان کرد: در این زمین بیش از 100 درخت با عمر بالای 20 سال وجود دارد که در صورت ادامه ساخت و ساز غیرقانونی تمام آنها از بین خواهند رفت.

این مسئول در پایان بیان کرد: جهاد کشاورزی با همکاری دستگاه قضایی تمام توان خود را برای جلوگیری از زمین خواری و تغییر کاربری غیرقانونی اراضی کشاورزی به کار بسته است.

در شهرستان اندیمشک 56 هزار هکتار اراضی کشاورزی آبی و دیم وجود دارد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار