تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۱۱۵۱۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درمانگاه تخصصی بیمارستان ولیعصر خرمشهر افتتاح شد
عصر سه شنبه درمانگاه تخصصی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) خرمشهر افتتاح شد. این درمانگاه در مرکز شهر واقع شده است
درمانگاه تخصصی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان خرمشهر افتتاح شد.

عصر سه شنبه درمانگاه تخصصی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) خرمشهر افتتاح شد. این درمانگاه در مرکز شهر واقع شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر در حاشیه آیین افتتاحیه در جمع خبرنگاران دلیل این جابجایی را بازسازی محل قدیم این درمانگاه اعلام و عنوان کرد: با توجه به انجام عملیات عمرانی و ساخت و سازهای انجام شده در فضاهای درمانی همچون بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) که بخش هایی همچون اورژانس و کلینیک تخصصی آن را نیز شامل می شد اقدام به تغییر محل کلینیک به فضایی خارج از محدوده بیمارستان کردیم.

کامران سالمی بر بررسی های انجام شده پیش از انجام جابجایی تأکید کرد و گفت: پس از انجام بررسی ها و در نظر گرفتن مؤلفه هایی همچون امکان دسترسی آسان محل، این محل جانمایی و به عنوان محل جدید این درمانگاه تخصصی انتخاب شد.

وی استفاده از این محل را به صورت موقت و تا زمان تکمیل نوسازی محل اصلی کلینیک تخصصی بیمارستان اعلام کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر از استقرار هشت فیلد تخصصی در این درمانگاه خبر داد و اظهار کرد: هشت فیلد تخصصی شامل متخصص پوست، داخلی، اطفال، ارولوژی و ارتوپدی در این محل راه اندازی و در آینده دو تا سه فیلد دیگر نیز به این مجموعه افزوده خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه تعرفه های دریافتی در این درمانگاه  تخصصی طبق تعرفه های مصوب دولتی است، توضیح داد: وضعیت ارائه خدمات درمانی طبق تعرفه های دولتی و تحول نظام سلامت در حال انجام است و ساعات کار درمانگاه نیز همچون گذشته از  ساعت ۱۶ تا ۲۰:۳۰ است.

سالمی با بیان اینکه پیمانکار نوسازی کلینیک تخصصی تجهیز کارگاه و کار خود را آغاز کرده است، افزود: طبق برآوردهای انجام شده حدود سه تا چهار ماه دیگر کار نوسازی این کلینیک پایان خواهد یافت.

وی همچنین مدت زمان پیش بینی شده برای تکمیل پروژه توسعه اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر را حدود یک سال و نیم اعلام کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر در ادامه به سایر طرح های عمرانی شبکه بهداشت و درمان خرمشهر اشاره و اظهار کرد: از دیگر طرح های عمرانی می توان به احداث زایشگاه تخصصی LDR، پی ریزی و توسعه اورژانس بیمارستان ولیعصر (عج) و ساخت و ساز بیمارستان شهید موسوی اشاره کرد که این طرحها در حال انجام است.

وی راه اندازی قسمت جراحی قلب و عروق و NICU را از دیگر پروژه های در دست اقدام مجموعه بهداشت و درمان در خرمشهر یاد کرد.

سالمی با بیان اینکه علاوه بر بحث های عمرانی، توسعه در بخش تجهیزات و خدمات دهی را نیز شاهد خواهیم بود، اظهار کرد: دیگ های بخار، اکسیژن ساز، تهویه ساز، تهیه تخت های اتاق عمل جدید نیز از جمله تجهیزاتی است که برخی تهیه و نصب شده اند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار