تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۱۱۳۶۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تایید صلاحیت شش نامزد نمایندگی مجلس در اندیمشک
با پایان زمان قانونی تایید صلاحیت داوطلبان نامزدی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان، صلاحیت شش داوطلب در شهرستان اندیمشک تایید شد
رییس حوزه انتخابیه شهرستان اندیمشک گفت: با پایان زمان قانونی تایید صلاحیت داوطلبان نامزدی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان، صلاحیت شش داوطلب در شهرستان اندیمشک تایید شد.

حمیدرضا گودرزی روز یکشنبه تعداد داوطلبان ثبت نام شده در این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان اندیمشک را 35 نفر عنوان کرد و افزود: شش نفر از این داوطلبان نیز انصراف داده اند.

وی افزود:داوطلبان رد صلاحیت شده طبق آیین نامه اجرایی انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می توانند مراتب اعتراض خود را به صورت مسقیم یا از طریق هیات نظارت استان خوزستان به مدت دو روز پیگیری کنند.

گودرزی گفت:رعایت قانون، ایجاد فضای مناسب انتخاباتی و افزایش شور مردمی برای شرکت در انتخابات هدف مجموعه فرمانداری و هیات اجرایی و همه دست اندرکاران انتخابات شهرستان است.

وی از شهروندان خواست اخبار انتخابات را از طریق منابع موثق و ستاد اطلاع رسانی انتخابات شهرستان پیگیری کرده و فضای انتخابات شهرستان را از شایعات دور نمایند.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

شهرستان اندیمشک در شمال خوزستان دارای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار