تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰
کد خبر: ۱۱۰۶۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بارندگی جاده دسترسی به دو روستای گتوند را قطع کرد
سیلاب ناشی از بارندگی شدید روز دوشنبه موجب قطع جاده دسترسی دو روستای بخش مرکزی گتوند در شمال خوزستان و غرق شدن یکدستگاه سواری پراید در سیلاب شد
سیلاب ناشی از بارندگی شدید روز دوشنبه موجب قطع جاده دسترسی دو روستای بخش مرکزی گتوند در شمال خوزستان و غرق شدن یکدستگاه سواری پراید در سیلاب شد.

بخشدار مرکزی گتوند دوشنبه شب گفت: راه ارتباطی دو روستای چغامله و سله چین بخش مرکزی گتوند در پی بارندگی شدید روز دوشنبه و سیلابی شدن مسیل ها قطع شده است.

جهانگیرحیدری پور افزود: یکدستگاه سواری پراید که از شهر گتوند به سمت روستای چغامله در حرکت بود پس از عبور از آبنما در سیلاب غرق شد.

و با بیان اینکه سرنشینان خودروی پراید موفق به نجات خود از سیلاب شدند افزود:به دلیل بالا بودن سطح آب در این منطقه تاکنون امکان خارج کردن خودروی پراید از سیلاب مسیر نشده است.

روستای چغامله در 12 کیلومتری جنوب شهر گتوند قرار دارد.

بخشدار مرکزی گتوند همچنین از سقوط یکدستگاه وانت نیسان به دره ای در دهستان کیارس روستای پل پرزین در بخش مرکزی گتوند خبر داد و گفت: این حادثه بر اثر لغزندگی جاده ناشی از بارندگی رخ داد و تنها سرنشین خودرو آسیب ندید.

دهستان کیارس در 25 کیلومتری شمال شهر گتوند قرار دارد.

بارندگی شدید روز دوشنبه مناطق مختلفی از شمال استان خوزستان را فرا گرفت.

رییس اداره هواشناسی گتوند میزان بارندگی تا ساعت 18 عصر دوشنبه را 44،7 میلیمتر در این شهرستان عنوان کرد و گفت:بارندگی تا عصر سه شنبه در منطقه ادامه دارد.

سجاد شاه حیدر افزود: در ارتفاعات شمالی شهرستان گتوند نیز احتمال بارش تگرگ وجود دارد.

شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند ، صالح شهر ، ترکالکی ، سماله ، جنت مکان و نیز 45 روستا می باشد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار