تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۴
کد خبر: ۱۱۰۶۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده جدید هنگ مرزی خرمشهر معرفی شد
فرمانده جدید هنگ مرزی خرمشهر روز دوشنبه در آیینی با حضور فرمانده مرزبانی خوزستان و جمعی از مسئولان محلی معرفی شد
فرمانده جدید هنگ مرزی خرمشهر روز دوشنبه در آیینی با حضور فرمانده مرزبانی خوزستان و جمعی از مسئولان محلی معرفی شد.

سرهنگ منصور رضا عزیزی روز دوشنبه در آیینی به عنوان فرمانده هنگ مرزی خرمشهر معرفی و از اقدامات سرهنگ صفی الله بیرانوند در مدت تصدی این مسئولیت تجلیل شد.

سردار عبدالله نظرپور فرمانده مرزبانی خوزستان نیز در آیین تکریم و معارفه فرمانده هنگ مرزی خرمشهر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر با تجلیل از همکاری مسئولان و دست اندرکاران ستاد اربعین حسینی در پذیرایی از زائران حسینی گفت: مرزبانی طی سال های گذشته با تدبیر فرماندهان، روند رو به رشدی در تامین امنیت پایدار، تامین زیرساخت ها در مرزهای دریایی، ساحل و خشکی داشته است.

وی مرزبانی را مظهر اقتدار و نماد پیشانی کشور خواند و گفت: با توجه به شرح و وظایف مسئولیت ها، باید با اقتدار و صلابت در مقابله با تهدیدات، آسیب ها و بسترهایی که احتمال صدمه زدن به کشور است مقابله کرد.

سردار نظر پور با اشاره به وجود هشت هزار و 700 کیلومتر مرز مشترک ایران با 15 کشور همسایه، اضافه کرد: مرزهای جمهوری اسلامی ایران از امن ترین و با ثبات ترین مرزهای آسیا و دنیا هستند و این مهم، مرهون تلاش های مسئولان نظامی، امنیتی و سیاسی است.

فرمانده مرزبانی خوزستان تصریح کرد: با وجود تهدیدات فرامرزی خصوصا در مرزهای کشور افغانستان، پاکستان، ترکیه و عراق، با درایت، مدیریت و هوشیاری نیروهای نظام و انتظامی کشور، امنیت پایدار برقرار شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار