تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۱۰۸۸۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح:
اندیمشک پذیرای 4 شهید گمنام می‌شود
با هدف رشد و توسعه فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه بخش الوار گرمسیری اندیمشک پذیرای 4 شهید گمنام می‌شود
مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با هدف رشد و توسعه فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه بخش الوار گرمسیری اندیمشک پذیرای 4 شهید گمنام می‌شود.

با حضور جمعی از مسئولان محلی و کشوری از بخش الوار گرمسیری اندیمشک باهدف جانمایی خاکسپاری شهدای گمنام این شهرستان بازدید شد.

سردار سید محمد باقرزاده در این مراسم، اظهار داشت: توجه به رشد و رونق فرهنگ ایثار و شهادت حیات معنوی جامعه را رونق و گسترش می‌دهد و جوانان را با ارزش‌های اسلامی و انقلابی ما به نحوی مطلوب آشنا می‌کند.

وی افزود: شهدا و توجه به سبک و سیره آن ها جلوه‌های ممتاز و منحصر به فرد مقاومت مردم ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف انقلابی از جمله دفاع شکوه‌مند هشت ساله دفاع مقدس را به اقشار مختلف اجتماعی معرفی می‌کند.

مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: با هدف رشد و توسعه فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه بخش الوار گرمسیری اندیمشک پذیرای 4 شهید گمنام می‌شود.

وی گفت: دفن پیکر مطهر شهدای گمنام در شهر و منطقه‌های مختلف کشور، موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به نحوی مطلوب و مطابق با آموزه‌های شرعی و معنوی ما می‌شود.

سردار باقر‌زاده بیان کرد: اندیمشک به عنوان ورودی استان خوزستان که در مسیر تردد کاروان‌های راهیان نور قرار دارد از جایگاه ویژه‌ای برای دفن شهدا برخوردار است.

وی افزود: مردم ولایت مدار اندیمشک همواره در عرصه‌های مختلف اسلامی و انقلابی پشتیبان و حافظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی و رهنمود‌های امام راحل و مقام معظم رهبری بوده‌اند.

تا کنون در بخش مرکزی اندیمشک و در 2 نقطه از این شهرستان، شهدای گمنام دفن آرام گرفته‌اند، اواسط آبان ماه امسال نیز و با حضور پرشور مردم شهر آزادی اندیمشک، 2 شهید گمنام در این شهر به خاک سپرده شدند.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار