تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۱۰۸۲۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل حج و زیارت استان خوزستان خبر داد؛
آغاز به کار تیم کنسولی عراق در خرمشهر از 23 آبان
تیم کنسولی عراق که قرار است در سوسنگرد و خرمشهر ویزا ارائه دهد هم‌اکنون در منطقه مستقرشده که از روز شنبه 23 آبان ماه کار خود را آغاز می‌کند
مدیرکل حج و زیارت استان خوزستان گفت: امروز با حضور سفیر عراق در خرمشهر و طی بازدید ایشان از مرز بین‌المللی شلمچه، تیم کنسولی عراق در این شهرستان مستقر و از 23آبان ماه آغاز به کار می‌کند.

ناصر حویزاوی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سفیر عراق در ایران طی سفری 1 روزه از وضعیت خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز بین‌المللی شلمچه بازدید کرد.

وی افزود: در جریان بازدیدهای میدانی سفیر عراق در محل استقرار تیم کنسولی عراق جهت ارائه ویزای انفرادی و گروهی حاضر شد و در جریان روند کار قرار گرفت.

مدیرکل حج و زیارت استان خوزستان، عنوان کرد: تیم کنسولی عراق که قرار است در سوسنگرد و خرمشهر ویزا ارائه دهد هم‌اکنون در منطقه مستقرشده که از روز شنبه 23 آبان ماه کار خود را آغاز می‌کند.

وی با اشاره به اینکه قیمت ویزای انفرادی 40 دلار و گروهی 30 دلار تعیین‌شده است، بیان کرد: محل  ارائه ویزا به زائران اربعین حسینی در نمایشگاه بین‌المللی منطقه آزاد اروند واقع در جاده آبادان به خرمشهر تعیین‌شده است.

حویزاوی تصریح کرد: هیچ ویزایی در نقطه صفر مرزی تحت هیچ شرایطی صادر نمی‌شود و افرادی که قصد شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی رادارند به محل‌های رسمی تعیین‌شده مراجعه کنند.

پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از 2 میلیون نفر از مرز بین‌المللی شلمچه برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی تردد کنند، مسئولان استانی و مردم خوزستان در راستای تسهیل در امور زائران اقدامات و تمهیدات شایسته‌ای در مرز بین‌المللی شلمچه تدارک دیده‌اند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار