در پي قطع برق بيمارستان ابوذر در روز چهارشنبه، 20 مهرماه به مدت يك ساعت و طرح شكايت شركت توزيع نيروي برق اهواز نسبت به رئيس اين بيمارستان، دانشگاه علوم پزشكي جنديشاپور اهواز جوابيهاي در اين خصوص صادر كرد.
"ضمن عرض ارادت و خسته نباشيد به همه عزيزانمان در شركت توزيع نيروي برق اهواز، همانگونه كه در متن جوابيه روابط عمومي محترم آن شركت آمده است، مراكز درماني و بيمارستاني جزء مراكز حساس و مورد توجه آحاد جامعه و خصوصا رسانهها هستند. بديهي است با توجه به اين امر، هرگونه فعل و انفعال در اين حوزهها بايد با هماهنگي كامل و رعايت سلسله مراتب اداري دانشگاه نظير رياست، روابط عمومي، حراست و ...انجام شود نه از طريق تلفنخانه و خدمات (طبق جوابيه دوستان) زيرا ردههاي مديريتي صاحب تصميم هستند.
زمان اعلام شده در جوابيه 22:30 است، در حالي كه هفت ساعت و هفت دقيقه قبل، آنهم در شب و ساعت غيراداري اين موضوع اعلام شده است كه خود به روشني نشان دهنده عم اهتمام جدي در اطلاعرساني دقيق به مديريت كلان دانشگاه و بيمارستان است كه ممكن است به دليل روتين بودن اينگونه مسايل براي متخصصان عزيز شركت برق باشد. مطلب قابل توجه ديگر اينكه شرح فعاليت انجام شده كه در متن جوابيه آمده است، بعد از رسانهاي شدن ميباشد كه بايد قبل از آن اطلاعرساني دقيق و شفاف انجام تا از بروز سوءتفاهم جلوگيري شود.
يادآوري ميشود كه پس از قطع برق شبكه سراسري، راديو جوان اين قطع برق را نشانه اهمال و بيتوجهي مسئولان بيمارستان ابوذر اعلام كرد كه هيچ واكنشي از سوي روابط عمومي ارجمند شركت برق در پي نداشت. رئيس بيمارستان هم ضمن تاكيد بر عدم بروز هيچگونه مشكل براي بيماران و به دليل وقوع اين اتفاق در ساعات اوليه صبح و عدم هماهنگي با ايشان و با توجه به اطلاع از بدهي بيمارستان و پيگيريهاي قبلي شركت برق جهت وصول مطالبات، اين موضوع را محتملترين علت قطع برق دانسته و مطلب و ذهنيت ديگري در اين اظهار نظر وجود نداشته و ندارد و نافي زحمات عزيزانمان در شركت توزيع نيروي برق اهواز نيست. در پايان تاكيد ميشود طرح شكايت و رسانهاي نمودن آن از مديران متخصص و دلسوز استان نيز در شان مديريت ارجمند آن شركت نبوده و اين دانشگاه تعامل و همفكري را راهكار مناسبي در مناسبات دوجانبه ميداند."