تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۶۷۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مديركل آموزش و پرورش خوزستان:
هرگونه تخلف در زمينه دريافت شهريه فوري بررسي مي‌شود
مديركل آموزش و پرورش خوزستان خواستار شد: خانواده‌ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمينه دريافت شهريه برخلاف دستورالعمل ابلاغ شده، اطلاع دهند؛ موضوع فوري بررسي مي‌شود.
 
به گزارش خوزنیوز به نقل از ایسنا ،رحمن فلاحي اظهارداشت: بخش‌نامه عدم دريافت شهريه در مدارس دولتي به همه ادارات آموزش و پرورش و مدارس ابلاغ شده است.

وي ادامه‌داد: در اين‌باره بازرسان آموزش و پرورش هنگام نام‌نويسي دانش‌آموزان در مدارس به طور منظم نظارت مي‌كنند و در جلسه رؤساي ادارات اين موضوع هم بسيار تأكيد شده است. در صورتي كه تخلفي گزارش شود، قطعاً رسيدگي مي‌شود.

مديركل آموزش و پرورش خوزستان افزود: مدارس خاص هم وضعيت مشخصي دارند و براساس دستورالعمل خاصي كه دارند، نسبت به ثبت‌نام دانش‌آموزان اقدام مي‌كنند، اما ساير مدارس حق دريافت شهريه هنگام ثبت‌نام ندارند.

فلاحي گفت: خانواده‌هاي دانش‌آموزان مي‌توانند داوطلبانه به مدرسه كمك مالي كنند اما هنگام ثبت‌نام فرزندان خود، اگر تخلفي را در زمينه دريافت شهريه در مدارس دولتي و دريافت شهريه بيش از دستورالعمل ابلاغ شده، در مداس خاص مشاهده كردند، به بازرسي اداره‌كل آموزش و پرورش و يا به ستادهاي ثبت‌نام در ادارات تابعه مراجعه كنند و گزارش دهند.
 
وي ادامه‌داد: واحد ارزيابي عملكرد اداره‌كل آموزش و پرورش هم وارد عرصه شده است؛ به محض دريافت گزارشي در اين زمينه به سرعت به موضوع رسيدگي خواهد شد.

 
:
:
:
آخرین اخبار