تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۵۰۰۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جدال همسایه‌های جدول در ساوه / عملیات غیرصنعتی به عدد صف پایان می‌دهد

در لیگ برتر فوتسال بازیکنان ملی حفاری در برابر سرمربی سابق خود قرارمی‌گیرند و عملیات غیرصنعتی درپی پایان دادن به صفر در مقابل امیازات خود هستند.

تنور رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از امروز با برگزاری هفت دیدار همزمان در شهرهای مختلف کشور دوباره شلعه‌ور خواهد شد.

پس از وقفه 20 روز این رقابت‌ها به دلیل حضور تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی کوچک که با کسب عنوان سومی برای ملی‌پوشان همراه بود لیگ برتر بار دیگر رونق می گیرد.

در این هفته از رقابت‌ها نیز مدعیان درپی افزایش فاصله امتیازات خود با سایر تیم‌ها در بالای جدول هستند و قعرنشینان برای جدا شدن از انتهای جدول تلاش می‌کنند.

دو تیم خوزستانی حاضر در رقابت‌های این فصل نیز که تاکنون موفق نشده‌اند نتایج رضایت‌بخشی را کسب کنند نیز در این هفته از رقابت‌ها جدال‌هایی حساس و مهم را در برابر حریفان خود خواهند داشت.

 

*جدال همسایه‌های جدول در ساوه

در یکی از بازی‌های مهم این روز دو تیم ملی حفاری اهواز و شهرداری ساوه در برابر یکدیگر به میدان می‌روند.

تیم ملی حفاری اهواز که در ابتدا به نظر برخی از کارشناسان در زمره مدعیان لیگ برتر به شمار می‌رفت با تساوی‌های پیاپی خود امتیازات زیادی را از دست داد و از جمع بالای جدول فاصله گرفت.

به ویچه در دو هفته آخر برگزار شده رقابت‌ها پیش از تعطیلی لیگ این تیم به هیچ‌وجه نتوانست به نتایج مناسبی دست یابد و به یک تساوی در برابر تیم قعرنشین راه ساری و یک شکست خانگی در برابر منصوری قرچک بسنده کرد.

شاگردان ناظم‌الشریعه در تیم ملی حفاری با توجه به وضعیت خود در جدول و برای بهبود جایگاه و رسیده به جمع مدعیان به امتیازات باقی مانده تا پایان نیم فصل رقابت‌ها نیازی مبرم دارند.

این تیم برای آمادگی خود در ادامه بازی ها در جریان تعطیلی 20 روزه لیگ برتر اردوی تدارکاتی را در شیراز برگزار و چند دیدار تدارکاتی نیز انجام داده است.

در سوی دیگر شهرداری ساوه‌ای قرار دارد که با ابطحی کار خود را در رقابت‌های این فصل لیگ برتر دنبال می‌کند.

این تیم نیز با توجه به اینکه در این بازی از امتیاز میزبانی بهره می‌برد درصدد کسب امتیازات کامل خواهد بود.

نکته مهم در خصوص این بازی نیز وضعیت دو تیم در جدول رده‌بندی مسابقات است چراکه هم‌اکنون هر دو تیم با امتیاز مشابه شش همسایگان یکدیگر در رده‌های دهم و یازدهم جدول هستند و پیروزی هر یک  چند پله‌ای آنها را در جدول بالا خواهد کشید.

نکته دیگر نیز در خصوص این دیدار این است که سرمربی کنونی شهرداری ساوه، سرمربی سابق ملی حفاری است و از همین رو این دیدار تقابل ابطحی با شاگردان سابقش محسوب می‌شود.

مسئله‌ای که سرمربی ملی حفاری نیز به آن اشاره کرده و حضور ابطحی در این دیدار در برابر ملی حفاری را به نوعی شرایطی ویژه تعبیر کرده است.

سیدمحمد ناظم‌الشریعه در این خصوص اظهار کرد: با توجه به اینکه سرمربی کنونی شهرداری ساوه سابقه سرمربی‌گری ملی حفاری را دارد قطعا در این دیدار انگیزه‌های زیادی برای پیروزی دارد.

وی ادامه داد: با توجه  به اینکه ابطحی در فصل گذشته سرمربی ملی حفاری بوده است شناخت خوبی از این تیم دارد و این مسئله کار ما را دشوارتر خواهد کرد.

سرمربی ملی‌حفاری اهواز تصریح‌کرد: البته ما نیز برنامه‌های تاکتیکی و تکنیکی خود را برای این دیدار آماده کرده و با بازیکنان خود راجع  به این مسابقه و شرایط تیم شهرداری صحبت کرده‌ایم.

ناظم‌الشریعه اضافه‌کرد: هرچند بازی در مقابل شهرداری در ساوه کار سختی است اما سعی می‌کنیم تا با موفقیت از این دیدار خارج شویم.

وی خاطرنشان‌کرد: تیم ملی حفاری شرایط مناسبی را برای این دیدار دارد و بازیکنان ما آماده رویارویی در برابر شهرداری هستند.

سرمربی ملی‌حفاری اهواز افزود: در این مدت زمان تعطیلات لیگ با برگزاری اردو و انجام بازی‌های دوستانه خود را در شرایط مسابقه‌‌ای قرار دادیم.

دیدار تیم‌های ملی حفاری اهواز و شهرداری ساوه در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر از ساعت 16 امروز در ساوه آغاز خواهد شد.

 

*عملیات غیرصنعتی به عدد صف پایان می‌دهد

اما در دیگر دیدار این هفته تیم بخت برگشته عملیات غیرصنعتی باید در برابر حریف خود قرار گیرد.

این تیم در این هفته باید در برابر گیتی‌پسند مدعی قرار گیرد که هم‌اکنون در جایگاه دوم جدول رده‌بندی مسابقات قرار گیرد.

عملیات غیرصنعتی در این فصل با وجود تلاش‌های بسیار هنوز موفق نشده عدد صفر را از مقابل نام خود از بین ببرد و همچنان این تیم بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

این تیم در این بازی سخت خارج از خانه نیازی مبرم به کسب امتیاز دارد هرچند در برابر حریفی مدعی به میدان می‌رود.

عدم امتیازگیری تیم عملیات غیرصنعتی موجب شده است تا بار روانی بسیاری بر دوش بازیکنان و کادر فنی قرار گیرد و بر این اساس این تیم انگیزه‌های زیادی برای این دیدار دارند.

اما در دیگر سو تیم گیتی‌پسند قرار دارد که از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل محسوب می‌شود.

این تیم که هم‌اکنون با 12 امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد برای رسیدن به صدر جدول امتیازات کامل این دیدار را نیاز دارد.

به هر حال باید دید در پایان این دیدار گیتی‌پسند موفق به کسب نتیجه و صعود به صدر جدول خواهد شد یا عملیات غیرصنعتی بالاخره عدد صفر را پاک و بالاخره موفق به کسب امتیاز می‌شود.


مرجع / فـارس
برچسب ها: تیم ملی فوتسال
:
:
:
آخرین اخبار