تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۳۰۱۹۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سالن ورزش‌های رزمی در شادگان بهره‌برداری شد

 سالن اختصاصی ورزش‌های رزمی روز پنجشنبه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان شادگان بهره‌برداری شد.

 مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان پنجشنبه در این آیین گفت: این سالن اختصاصی با اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریال به صورت مشارکتی از محل اعتبارات نفت و ورزش و جوانان خوزستان افتتاح شد.

حمید بنی‌تمیم بیان کرد: با بهره‌برداری از این سالن مجهز می‌توانیم شاهد شناسایی و شکوفایی استعدادهای شادگان در رشته‌های رزمی باشیم.

وی افزود: به طور حتم در شهرستان‌های محروم استعدادهای ورزشی زیادی وجود دارد که با تزریق امکانات آینده آنان رقم خواهد خورد.

فرماندار شادگان نیز در این آیین گفت: احداث این سالن از سال ۱۴۰۰ آغاز شد و امروز به همت اداره کل ورزش و جوانان استان و پیگیری‌های نماینده مردم شادگان در مجلس به بهره‌برداری رسید.

جمال صالح‌زاده اظهار کرد: این سالن که در مجموعه ورزشی شهدای پتروشیمی احداث شد زمینه را برای کشف استعدادهای ورزشی شادگان مهیا می‌کند.

وی افزود: استعدادهای ورزشی به خصوص در رشته‌های رزمی فراتر از امکانات فعلی است و امیدواریم با نگاه ویژه دولت امکان مهیا شدن امکانات و زیرساخت‌های ورزشی به وجود بیاید.

فرماندار شادگان گفت: خوشبختانه نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان پیگیر تزریق امکانات و ایجاد زیرساخت‌ها در این شهرستان هستند و با این اقدامات ورزشکاران شادگانی می‌توانند در مسابقات کشوری و بین‌المللی افتخار آفرینی کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار