تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۳۰۱۹۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طرح آبرسانی به روستاهای اندیمشک ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

 جانشین قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: طرح آبرسانی به روستاهای بخش الوارگرمسیری اندیمشک ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

 سردار محمود معین‌پور چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه آبرسانی به روستاهای اندیمشک در گفت و گو با خبرنگار بیان کرد: سپاه ولیعصر(عج) در سخت گذرترین مناطق خوزستان در حال اجرای طرح های محرومیت زدایی است.

وی با تاکید بر اهمیت همراهی مسوولان شهرستان در سرعت بخشی به طرح‌های محرومیت‌زدایی بیان کرد: همراهی مسوولان اندیمشک برای کمک به اجرای طرح آبرسانی به روستاهای بخش الوار گرمسیری این شهرستان قایل تقدیر است.

وی ادامه داد : تلاش قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه خوزستان بهره‌برداری سریعتر از طرح های آبرسانی پیش از آغاز فصل گرم است.

جانشین قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان، افزود: خادمی مردم بالاترین افتخار سپاه و بسیج است و در این راستا تمام توان خود را برای کمک به مردم به میدان آورده است.

وی ایجاد امید به آینده را مهمترین ماموریت همه دستگاه ها دانست و گفت: هر مشکلی راهکار دارد و اگر عزم و همت باشد هیچ کار غیرقابل اجرایی وجود نخواهد داشت.

سردار معین پور با تاکید بر اینکه هیچ بُن‌بستی در گره گشایی از مسایل وجود ندارد تصریح کرد: کار در مناطق محروم همراه با سختی و شیرینی است و افتخار قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خدمت رسانی به نیازمندان و توسعه زیرساخت روستاهای محروم و دورافتاده است.

بی آبی روستاهای اندیمشک با داشتن سه سد پر آب زیبنده نیست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک نیز در حاشیه این بازدید گفت: بی آبی روستاهای اندیمشک در حالی که این شهرستان سه سد پر آب دارد، زیبنده نیست.

سرهنگ پاسدار سید عطاءالله موسوی افزود: حل مشکل تنش آبی روستاهای الوار گرمسیری اندیمشک نیازمند کار جمعی و همراهی همه دستگاه‌ها است.

وی ادامه داد: حل ریشه‌ای و اساسی مشکل آب مهمترین مطالبه مردم روستاهای بخش الوار گرمسیری اندیمشک است که اجرای طرح آبرسانی به این منطقه پاسخ به این مطالبه است.

شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان دارای ۲ بخش مرکزی و الوار گرمسیری است.

بخش الوار گرمسیری دارای ۱۷۸ روستای پراکنده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار