تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۳۰۱۵۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تاکید استاندار بر لزوم جبران عقب‌ماندگی‌های خوزستان

  استاندار خوزستان با بیان اینکه عقب‌ماندگی‌هایی به دلایل مختلف در خوزستان وجود دارد بر لزوم جبران این عقب‌ماندگی‌ها تاکید کرد.

علی‌اکبر حسینی‌محراب امروز (۲۵ مهرماه) در آیین افتتاح ۲۷ مدرسه خوزستان که با همکاری سازمان بسیج سازندگی سپاه، اداره‌کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش ساخته شده‌اند، اظهار کرد: باید این کارها را به عنوان نمونه و کار خوب و ارزنده، به کشور معرفی شود. انگیزه‌هایی که در نیروهای سپاه و بسیج سازندگی وجود دارد، می‌تواند تحول مورد نظر انقلاب اسلامی را در کشور ایجاد کند.

وی افزود: معمولا نیروهای مسلح کشورها در زمان صلح، چنین کارهایی انجام می‌دهند اما چاشنی این کار، مکتب دین و ارزش‌های انقلاب است. دوستان سپاه و بسیج با تفکری که دفاع مقدس را اداره کردند و ما را پیروز کردند و در صحنه‌های مقاومت انقلاب اسلامی را به پیروزی می‌رسانند، کار می‌کنند.

استاندار خوزستان گفت: خانواده‌ها، معلمان و مدیران مدارس و دانش‌آموزان سه رکن اساسی آموزش و پرورش هستند همیشه در همه موارد سازندگی و تربیتی باید در کنار هم باشند. محصول همه زحماتی که کشیده شده است باید انسان در تراز انقلاب اسلامی شود و دانشمندانی تربیت شوند که موجب فخر ما شوند.

حسینی‌محراب عنوان کرد: امیدواریم علم اسلامی و تعالی‌یافته دنبال شود و فرزندان‌مان به گونه‌ای تربیت شوند که موجب افتخار همه شوند. به هر دلیلی در خوزستان عقب‌ماندگی وجود دارد که باید جبران شود و به سمت قله‌ها حرکت کنیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار