تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۳۰۱۵۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول بسیج سازندگی کشور: بسیج آمادگی همکاری با دولت برای ساخت مدرسه را دارد

 مسئول بسیج سازندگی کشور گفت: بسیج آمادگی کامل دارد تا در ساخت و توسعه فضاهای آموزشی به دولت کمک کند.

  سردار محمد زهرایی چهارشنبه در آیین افتتاح ۲۷ مدرسه خوزستان با همکاری سازمان بسیج سازندگی به صورت نمادین در مدرسه مهدیه شهرک الهیه اهواز بیان کرد: بنا بر فرمایش رییس جمهور، با همکاری بسیج، مدارس مناطق محروم تکمیل و ساخته شود.

وی با اعلام آمادگی از سوی بسیج برای همکاری با دولت در ساخت مدرسه ادامه داد: افتتاح این مدارس در خوزستان نشان‌دهنده دغدغه بسیج برای توسعه فضاهای آموزشی است.

 

سردار زهرایی افزود: باید بر خود ببالیم که کشور اسلامی ایران در طرف درست تاریخ ایستاده است، این نبرد تمدنی بین حق و باطل است.

مسئول بسیج سازندگی کشور بیان کرد: تمام اقدامات بهسازی و شاداب سازی مدارس، برای دانش‌آموزان است چرا که این قشر از جامعه مرحله مهمی از زندگی خود را در مدرسه برای کسب آموزش سپری می‌کنند.

استاندار خوزستان در ادامه این آیین افزود: سپاه می تواند در کشور تحول ایجاد کند.

علی اکبر حسینی محراب بیان کرد: آموزش و پرورش دارای سه رکن اصلی اولیای دانش آموزان، معلمان و مدیران مدارس و دانش‌آموزان است که برای انسان‌سازی باید همکاری سازنده‌ای داشته باشند.

استاندار خوزستان تاکید کرد: اولیا همکاری بیشتری با مدارس برای آموزش فرزندان خود داشته باشند تا افرادی در تراز انقلاب اسلامی پرورش دهند که باعث افتخار کشور ایران در جهان شوند.

وی با بیان اینکه ضروری است مدارس استان در کشور نمونه شوند اضافه کرد: حوزه آموزش خوزستان نسبت به سایر استان‌ها با عقب ماندگی روبرو است و باید این چالش برطرف شود.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام اداره کل نوسازی مدارس خوزستان تا پایان امسال ۸۰۰ کلاس درس در استان بهره برداری خواهند شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار