تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۳۰۱۴۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مصدومیت سامان قنبری‌زاده موتورسوار صاحب سبک دزفول رو به بهبودی است
 

سامان قنبری‌زاده موتورسوار صاحب سبک دزفولی که اخیرا هنگام تمرین مصدوم شده است گفت: مصدومیتم رو به بهبودی است و تمام تلاش خود را برای رسیدن به مسابقات آلمان و قهرمانی در این مسابقات بکار خواهم گرفت.

سامان قنبری‌زاده روز سه شنبه  بیان کرد: حدود یک ماه پیش هنگام تمرین از ناحیه رباط صلیبی زانو دچار حادثه شدم.

مصدومیت سامان قنبری‌زاده موتورسوار صاحب سبک دزفول رو به بهبودی استوی گفت: تلاش بر این بود بدون جراحی و با انجام فیزیوتراپی و بدنسازی مشکل حل شود ولی به علت شرایطی که برایم پیش آمد ۱۰ روز پیش مجبور به جراحی شدم.
این ورزشکار صاحب سبک دزفول ادامه داد: طبق نظر پزشکان، روند درمان خوب پیش می‌رود و تلاش خواهم کرد پس از گذشت حدود پنج ماه، تمرینات سبک خود را آغاز کنم.


قنبری‌زاده تصریح کرد: مسابقات حرکات نمایشی موتورسیکلت تیر سال آینده در آلمان برگزار می‌شود که در تلاش هستم پس از گذراندن دوره درمان و نقاهت، با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کنم و مقام قهرمانی را برای هموطنانم به ارمغان آورم.
وی درخصوص مشکلات این ورزش گفت: هزینه این ورزش بسیار زیاد است و با وجود پیگیری‌های فراوان موفق به گرفتن حامی مالی نشده‌ام این در حالی است که توانایی پرداخت هزینه‌های این ورزش را ندارم.

قنبری‌زاده اظهارکرد: با توجه به اینکه ابزار و قطعات موتورسیکلتی که با آن تمرین می‌کنم در ایران یافت نمی‌شود و مجبورم قطعات را از کشورهای دیگر تهیه کنم حدود سه میلیارد ریال ابزار و قطعات از جمله لاستیک موتورسیکلت از طریق بندر دیلم وارد کردم که با وجود نامه‌نگاری اداره ورزش و جوانان دزفول و خوزستان، همکاری لازم صورت نگرفت و مشکلاتی برای ترخیص برایم پیش آمد.
وی خواستار حمایت و همکاری بیشتر برای آزادسازی لاستیک موتورسیکلت شد و گفت: به طور قطع در صورتی که تا زمان مسابقات آلمان سلامتم را بازیابم مدال قهرمانی را از آن خود خواهم کرد.

 سامان قنبری زاده تاکنون موفق به کسب مقام‌هایی در سال‌های ۲۰۱۶, ۲۰۱۵، ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ در سطح آسیا، خاورمیانه و دنیا شده و در آخرین رقابت خود در مسابقات جهانی چک در بین ۴۲ شرکت‌کننده مقام پنجم را از آن خود کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار