تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۳۰۰۶۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهدا ۵ هزار بسته نوشت‌افزار شركت نفت و گاز اروندان به كمیته امداد خوزستان
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان از اهدا پنج هزار بسته نوشت‌افزار به کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان به منظور توزیع بین دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد خبر داد.

 
 

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان از اهدا پنج هزار بسته نوشت افزار و کیف مدرسه به کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان به منظور توزیع‌ میان دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد خبرداد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با بیان اینکه سال گذشته نیز طی مراسمی همین میزان بسته نوشت‌افزار اهدا و بین دانش‌آموزان توزیع شد، افزود: این بسته‌ها از طریق کمیته امداد بین دانش‌آموزان بی بضاعت شهرها و روستاهای حوزه تاسیساتی اروندان توزیع خواهد شد.

وی گفت: اروندان در زمینه ساخت و نوسازی مدارس فعال بوده و چندین مدرسه را طی سال‌های اخیر در مناطق حوزه تاسیساتی خود به بهره‌برداری رسانده است.

عذاری اهوازی تاکید کرد: هیچ دانش آموز تحت پوشش کمیته امدادی نباید به دلیل نداشتن لوازم‌التحریر مدرسه و ملزومات آن از تحصیل جا بماند؛ لذا این موضوع یکی از اهداف مهم اروندان در شهرها و روستاهای حوزه تاسیساتی شرکت است و بر اساس همین موضوع مقرر گردید این اقلام در شهرهای حوزه پیرامونی این شرکت توزیع گردند.

وی بر استمرار حمایت از دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی تاکید و اضافه کرد: حمایت اروندان از دانش‌آموزان فقط به این موضوعات ختم نمی‌شود و در بحث آموزشی، قرآنی، فرهنگی و ورزشی نیز خدماتی ارائه می‌دهیم.

 

:
:
:
آخرین اخبار