تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۳۰۰۰۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز سال تحصیلی ۸۰ هزار دانش‌آموز دزفول
  ۸۰ هزار دانش‌آموز دزفول روز یکشنبه همزمان با سراسر کشور, سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ را با شعار "مهر محمدی" آغاز کردند.شهرستان دزفول ۸۰ هزار دانش‌آموز، ۴۰۰ مدرسه، ۲۸۵ فضای دولتی و بیش از ۱۰۰ مدرسه غیردولتی و حدود پنج هزار و ۳۰۰ نیروی رسمی در آموزش و پرورش دارد.

  ۸۰ هزار دانش‌آموز دزفول روز یکشنبه همزمان با سراسر کشور, سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ را با شعار "مهر محمدی" آغاز کردند.

 امام جمعه دزفول روز یکشنبه در آیین بازگشایی مدارس در دبیرستان فرزانگان کوی آزادگان دزفول بیان کرد: جنگ برای از بین بردن جهل، آبادانی و پیشرفت کشور و خروج از کسالت و تنبلی، نابودی دشمن و دستیابی به عزت بسیار خوب است که باید در دستور کار دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان قرار گیرد.
حجت الاسلام مسعود بهرام‌پور از جنگ برای نابودی دشمن به عنوان دفاع مقدس یاد کرد و افزود: المپیاد علمی یک جنگ تمام عیار برای نشان دهنده قدرت ایران اسلامی است.
امام جمعه دزفول با بیان اینکه دنیا مدیون علم و دانش ایران زمین است، گفت: دانشمندان بزرگی که تحولات عصر حاضر را رقم زدند ایرانی بودند و دانش‌آموزان وارثان علم و دانشی هستند که برای جهان بشریت افتخار آفریدند.وی تاکید کرد: علم و دانش در سایه دین و محبت برای شکوفایی، عزت انسان و خروج از جهل مهمترین سلاح در مقابل شیطان است.

مدیر آموزش و پرورش دزفول نیز گفت: دشمن جنگ تحمیلی را از ۳۱ شهریور که مصادف با اول مهرماه بود، آغاز کرد تا دانش آموزان نتوانند تحصیل کنند زیرا مخالف پیشرفت کشورمان بود.

امیر ظاهرطحان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارکرد: دشمن حق حیات را از ۷۶۰ شهید دانش آموز، ۷۲ شهید فرهنگی و ۱۱۴ شهید دختر گرفت.

اجرای سرود، برنامه‌های شاد و قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

شهرستان دزفول ۸۰ هزار دانش‌آموز، ۴۰۰ مدرسه، ۲۸۵ فضای دولتی و بیش از ۱۰۰ مدرسه غیردولتی و حدود پنج هزار و ۳۰۰ نیروی رسمی در آموزش و پرورش دارد.

:
:
:
آخرین اخبار