تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۲۹۵۷۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم شادگان در مجلس: مشارکت حداکثری مشکلات کشور را به حداقل می‌رساند

  نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری مردم ایران در انتخابات مشکلات جامعه از جمله اقتصادی را به حداقل خواهد رساند.

هاشم خنفری  اظهار کرد: حضور حداکثری مردم ایران اسلامی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قدرت کشور در جوامع بین الملل را افزایش خواهد داد و باعث اقتدار ایران می‌شود.

وی افزود: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید فرد اصلح را انتخاب کرد زیرا معتقد به مبانی انقلاب اسلامی است و مجاهدانه در راستای حل مشکلات کشور گام برمی‌دارد.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات برای ما یک اصل است گفت: تمام کسانی که استقلال و تمامیت ایران را نمی‌خواهند و دشمنان کینه توز کشور و نظام اسلامی به دنبال کاهش مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف به خصوص انتخابات هستند.

خنفری با بیان اینکه انتخابات مظهر اقتدار ایران عزیز و نماد حاکمیت و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، بیان کرد: این انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و مردم مثل همیشه یک حماسه بزرگ خلق خواهند کرد.

وی افزود: فردی که با رای اکثریت مردم به عنوان رییس جمهور انتخاب می شود باید بدون هیچ گونه منافع حزبی و گروهی، وزرای توانمند، کارآمد و متعهد خدمت به مردم را برای بررسی صلاحیت به مجلس شورای اسلامی معرفی کند تا شاهد کاهش مشکلات کشور باشیم.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: امید می‌رود با یاری خداوند متعال و مشارکت حداکثری در این انتخابات، اتفاق‌های خوبی برای کشور رقم بخورد.

 چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری در نقاط مختلف استان خوزستان راس ساعت هشت صبح امروز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور و با حضور پرشور رای‌دهندگان در شعبه‌های اخذ رای آغاز شد.

مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف چهار نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار