تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۲۹۵۷۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقرار صندوق رای در دل کوره‌های داغ فولاد خوزستان

 برای سهولت در کار کارگران فولاد، صندوق اخذ رای در شرکت فولاد خوزستان مستقر شد.

 با استقرار شعبه اخذ رای، کارگران زحمتکش فولاد خوزستان ضمن تعطیل نکردن فعالیت تولیدی، رای خود را به صندوق انداختند و شاهد شور حماسی کارگران زحمتکش در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستیم.
یکی از کارگران که در دمای بالای تابستان در کنار کوره‌های فولادی رای خود را به صندوق انداخته گفت: هدف از مشارکتم در انتخابات ریاست جمهوری، سربلندی ایران است.

این کارگران در کنار گدازه‌های فولاد همچنان چرخ صنعت را می‌چرخانند و با وجود همه مشکلات در انتخابات نیز شرکت می‌کنند.

در این دوره از انتخابات ایران ۶ کاندیدا از سوی شورای نگهبان قانون اساسی تایید صلاحیت شدند و در نهایت با کناره گیری علیرضا زاکانی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ایران سعید جلیلی، مسعود پزشکیان، محمد باقر قالیباف و مصطفی پورمحمدی هستند.

به استناد ماده ۳۶ قانون انتخابات ریاست جمهوری تمامی افرادی که تابعیت ایرانی دارند و سن آنها ۱۸ سال تمام باشد، یعنی متولدین روز هشتم تیرماه ۱۳۸۵ و قبل از آن می‌توانند با ارائه اصل شناسنامه و یا کارت ملی خود در انتخابات شرکت کنند. همچنین به منظور تسریع در احراز هویت رای دهندگان، ارائه کارت ملی برای دارندگان شناسنامه‌های قدیمی، الزامی است.

برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان سه هزار و ۴۳۸ شعبه اخذ رای فراهم شده که از این تعداد ۲ هزار و ۵۴۱ شعبه ثابت و ۸۹۷ شعب سیار هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار