تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۲۹۵۷۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور پرشور صنعتگران و اصناف انقلابی خوزستان پای صندوق‌های رای

 مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: جامعه صنعتگران، تولیدکنندگان و بازاریان استان همچون همیشه پای انقلاب اسلامی ایستادند و در حماسه انتخابات حضور پررنگی دارند.

حمیدرضا فلاح  بیان کرد: جامعه بزرگ اصناف، معدنکاران و صنعتگران خوزستان همواره وفادار و پایبند ارزش‌های انقلاب هستند و در کنار سایر اقشار جامعه در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی حضور دارند.

وی گفت: این جامعه ولایتمدار و انقلابی همچون همیشه دعوت رهبر معظم انقلاب را لبیک گفتند و از همان ساعات اولیه رای‌گیری در پای صندوق‌های رای حضور حماسی یافتند.

فلاح اظهار کرد: انتخابات یکی از اصول مهم مردم سالاری اسلامی است و حضور حداکثری مردم در انتخابات، جمهوری اسلامی ایران را از آسیب‌های دشمنان محافظت می‌کند.

مدیر کل صمت خوزستان ادامه داد: از جامعه صنفی، صنعتی، معدنی و بازرگانان استان دعوت می‌کنم تا با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب با حضور باشکوه در انتخابات، بار دیگر افتخاری دیگر برای ایران اسلامی بیافرینند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین مطالبات بخش خصوصی رفع مشکلات بر سرراه سرمایه‌گذاری است اظهار کرد: بخش تولید و اصناف استان به امید رسیدگی هر چه بهتر به مشکلات آنان برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات شرکت کردند و از دولت جدید درخواست رسیدگی به مشکلات آنان را دارند.

  در پی شهادت آیت الله رییسی به منظور تعیین رییس جمهور با تصمیم هیات دولت هشتم تیرماه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شد.

در این دوره از انتخابات ایران ۶ کاندیدا از سوی شورای نگهبان قانون اساسی تایید صلاحیت شدند و در نهایت با کناره گیری علیرضا زاکانی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ایران سعید جلیلی، مسعود پزشکیان، محمد باقر قالیباف و مصطفی پورمحمدی هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار