تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۲۹۵۲۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفدهمین المپیاد ورزشی‌ بیماران خاص و پیوند اعضاء خوزستان برگزار می‌شود
هفدهمین المپیاد ورزشی‌ بیماران خاص و پیوند اعضاء خوزستان برگزار می‌شود

  رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء خوزستان از برگزاری هفدهمین المپیاد ورزشی این هیات خبر داد.

جمال فتاحی اظهارکرد: این المپیاد ورزشی به مدت ۲ روز در روزهای ۳۱ خرداد و یکم تیرماه در رشته‌های شطرنج، دارت، تنیس‌روی‌میز و تیراندازی در شهر اهواز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این المپیاد در هر دو بخش آقایان و بانوان در دو رده سنی زیر ۳۵ سال و بالای ۳۵ سال، گفت:‌ در این دوره از مسابقات ۱۱۸ نفر از ۱۳ شهرستان حضور خواهند داشت که خدا را شاکریم. همچنین اسکان ورزشکاران را در هتل فرهیختگان اهواز که به همراه وعده‌های غذایی و جوایز حدود ۱۵۰ میلیون تومان می‌شود، تقبل کرده‌ایم. ضمن این که برگزاری مراسم اختتامیه با اهداء مدال، حکم و جام قهرمانی در دو بخش را طبق روال همیشگی برای ۶۴ ورزشکار برتر به بهترین شکل ممکن برای با اراده‌ترین ورزشکاران عزیز در هتل نیشکر محیا کرده‌ایم.

رئیس هیات بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان خاطرنشان کرد: استقبال از مسابقات بسیار خوب بوده است و مطمئنا برگزاری چنین رویدادهایی در روحیه ورزشکاران هیات ما که ورزشکارانی خاص محسوب می‌شود، تاثیر بسیاری دارد. جا دارد از حمید بنی‌تمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان و حامی همیشگی‌مان تشکر کنم.

وی عنوان کرد: از روزی که من افتخار خدمت به ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضاء استان از سال ۱۳۸۷ را داشتمد با تمام ناملایماتی‌ها و زخم‌های داخل و بیرون استان تاکنون هیچ کوتاهی در حق جامعه مخاطب‌مان نکرده‌ام و سال گذشته کسب عنوان قهرمانی پیوند اعضاء کشور، کسب عنوان سومی تیم تالاسمی بانوان، میزبانی اردوی تیم‌ملی فوتبال پیوند اعضاء، اعزام تیم تنیس روی میز آقایان و بانوان به کشور عمان، اعزام تمام گروه‌های بیماران خاص به مسابقات کشوری، برگزاری مجمع سالیانه و تجلیل از مدال‌آوران قهرمانی کشور با کسب ۲۷ مدال کشوری از فعالیت‌های مهم این هیات بوده است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار