تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸
کد خبر: ۲۹۳۸۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هشت سفر آیت‌الله رییسی به خوزستان پیشرفت فراوانی برای استان به همراه داشت
هشت سفر آیت‌الله رییسی به خوزستان پیشرفت فراوانی برای استان به همراه داشت

  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در این استان گفت: خوزستان نخستین مقصد سفرهای استانی شهید خدمت بود که برکات فراوانی به همراه داشت.

محمد خانچی جمعه شب در جمع خبرنگاران خوزستان ضمن گرامیداشت شهادت آیت‌الله رییسی بیان کرد: هشت سفر شهید آیت‌الله رئیسی به استان برکات زیادی برای استان به همراه داشت و موجب پیشرفت و آبادانی استان شد.

وی افزود: شتاب‌گیری و بهره‌برداری از طرح آبرسانی غدیر و ۲ خطه‌کردن راه آهن اندیمشک به اهواز و بهره‌برداری از آن در مدت کمتر از یک سال از جمله برکات سفر آیت‌الله رییسی به خوزستان بود.

خانچی به حادثه تلخ اندیکا نیز اشاره و بیان کرد: حضور سرزده رییس جمهور به شهرستان اندیکا موجب تحول عظیمی در این شهرستان شد و غبار محرومیت را از این منطقه زدود.

معاون استاندار خوزستان به سالگرد حادثه متروپل نیز اشاره کرد و گفت: آیت‌الله رئیسی حضور در کنار مردم در مواقع حادثه‌ها را در دستور کار قرار داده بود به همین منظور در حادثه متروپل که ارتباط چندانی به دولت نداشت همراه با هیات وزیران در کنار مردم آبادان که متضرر و متاثر شده بودند حضور یافت که موجب تسکین آنها شد.

وی ادامه داد: با دستور آیت‌الله رییسی بعد از حادثه متروپل، کارگروه پایش ساختمان‌های بلند مرتبه و ناایمن در سراسر کشور تشکیل شد.

خانچی یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور شهید را توجه به مناطق محروم دانست و گفت: این موضوع در هشت سفر آیت‌الله رییسی به خوزستان مشهود بود و توجه به محرومان و محرومیت‌زدایی از برنامه‌های مستمر دولت بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: آخرین هدیه دولت سیزدهم به محرومان خوزستان تحویل ۱۶۰۲ منزل مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سطح استان بود.

خانچی خاطرنشان کرد: توجه به مردم و جوانان در سفرهای استانی دولت سیزدهم بسیار چشم‌گیر بود به طوری که بارها در طول مسیر با مشاهده تجمعی ‌متوقف می شد و ضمن گوش فرادادن به حرف و درد و دل‌های مردم، مشکلاتشان را تا حل آنها پیگیری می‌کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار