تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۲۹۳۸۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیگیری حل مشکلات مردم و توجه به ورزش از ویژگی‌های بارز رییس جمهور شهید بود
پیگیری حل مشکلات مردم و توجه به ورزش از ویژگی‌های بارز رییس جمهور شهید بود

 مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: پیگیری برای حل مشکلات مردم و توجه خاص به ورزش از ویژگی‌های بارز رییس جمهور شهید بود و از نزدیک در جریان مسائل مردم قرار می‌گرفت.

حمید بنی تمیم بیان کرد: حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت رییس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی و همراهانشان در روز ولادت امام هشتم شیعیان امام رضا(ع) مایه تأثر شدید همگان شد.

وی افزود: جامعه ورزش و جوانان خوزستان همچون دیگر اقشار مردمی، با نهایت غم و اندوه امروز داغدار بزرگ مردی شد که روح بلندش در حین خدمت به مردم به ملاقات پروردگار شتافت و پاداش یک عمر مجاهدت، ولایتمداری و خدمتگزاری را با درجه رفیع شهادت دریافت کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: مداومت و استقامت شهید سیدابراهیم رییسی برای حل مشکلات و خدمتگذاری به مردم مثال‌زدنی و الهام‌بخش همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.

وی بیان کرد: خدمات ارزنده و نگاه ویژه شهید سیدابراهیم رییسی به مردم شریف خوزستان در تمام دوران مدیریت وی بسیار نمایان بود و مردم استان قدردان این خدمات هستند.

بنی تمیم گفت: خدمات شهید رییسی در بحث ورزش بسیار ارزنده و موثر بود و وی همواره دغدغه رفع کمبودها و مشکلات رشته‌های ورزشی را داشت.

وی اظهار کرد: شهید رییسی بسیار پرتلاش و دلسوز بود و همواره به مناطق و استان‌های مختلف کشور سفر می کرد تا از مشکلات مناطق آگاه و نسبت به رفع آن تلاش کند.

به گزارش ایرنا، سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان روز گذشته (یک‌شنبه ۳۰ خرداد ماه) برای افتتاح سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود که در مسیر بازگشت بالگرد حامل وی و همراهانش در جنگل دیزمار در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شده و در منطقه کوهستانی شمال غربی ایران به شهادت رسید.

آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان رییس جمهور در این بالگرد از شهدای این حادثه بودند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار