تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۲۹۳۵۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سه طرح بهداشتی و ورزشی در اندیمشک بهره‌برداری شد
سه طرح بهداشتی و ورزشی در اندیمشک بهره‌برداری شد

  سه طرح بهداشتی و ورزشی شامل کلینیک تخصصی چشم پزشکی و ۲ سالن ورزشی شهر چمگلک و کوی لور اندیمشک با اعتباری بیش از ۲۹۳ میلیارد ریال روز پنجشنبه در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

 فرماندار اندیمشک عصر پنج شنبه در آیین بهره برداری از این طرح‌ها با بیان اینکه این شهرستان بر روی ریل توسعه و آبادانی قرار گرفته است، گفت: طرح‌های متعددی در بخش‌های عمرانی، ورزشی، بهداشتی و آموزشی در این شهرستان در حال اجراست که بهره برداری از این طرح‌ها موجب تحول در این شهرستان می‌شود.

یوسف زمانی اصل، کلینیک تخصصی چشم پزشکی از طرح‌های مهم بخش بهداشت و درمان و یکی از مطالبه‌های مهم شهروندان این شهرستان دانست و بیان کرد: با بهره برداری از این درمانگاه طیف وسیعی از خدمات در بخش چشم پزشکی به شهروندان ارایه می‌شود.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از درمانگاه تخصصی چشم پزشکی برگ زرین دیگری در بخش بهداشت و درمان اندیمشک به ثبت رسید، ادامه داد: کلینیک تخصصی چشم پزشکی اندیمشک با اعتباری افزون بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت نفت و با زیر بنای بالغ بر ۷۷۰ متر مربع احداث شد.

سه طرح بهداشتی و ورزشی در اندیمشک بهره‌برداری شد

یوسف زمانی اصل، سرعت رشد و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در اندیمشک را قابل توجه خواند و گفت: سالن ورزشی شهر چمگلک با اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت نفت احداث شده است.

وی افزود: سالن چند منظوره شهر چمگلک اندیمشک هم با زیربنای یک هزار متر مربع اجرا شده است که با بهره برداری از آن این زیرساخت مهم ورزشی در اختیار مردم وجوانان این شهرستان قرار گرفت.

زمانی با اشاره به بهره برداری از سالن ورزشی چند منظوره منطقه کوی لور اندیمشک ادامه داد: این سالن ورزشی نیز با اعتبار ۴۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت پس از چند سال وقفه انجام و در اختیار اهالی منطقه کوی لور اندیمشک قرار گرفت.

سه طرح بهداشتی و ورزشی در اندیمشک بهره‌برداری شد

  از ابتدای امسال تاکنون با پیگیری‌های فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون انرژی مجلس و یوسف زمانی اصل فرماندار شهرستان اندیمشک هفت چمن مصنوعی و یک پیست موتورسواری در اندیمشک بهره‌برداری شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار