تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۲۹۰۵۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزایش ۹ درصدی تولید برق نیروگاه رامین اهواز در سال ۱۴۰۲
مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: این نیروگاه توانست در سال ۱۴۰۲ بیش از ۸.۵ میلیون مگاوات ساعت انرژی برق تولید کند که این میزان تولید در مقایسه با میزان تولید سال ۱۴۰۱ از افزایش ۹ درصدی برخوردار بوده است.

  محسن حافظی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: با برنامه ریزی و اجرای طرحهای عملیاتی که در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ صورت دادیم توانستیم مشکلات و محدودیت های فنی جهت تولید این انرژی در سال ۱۴۰۲ را رفع نماییم بطوریکه در تابستان و پیک برق سال ۱۴۰۲ شاهد افزایش ۴۰۰ مگاواتی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ بودیم.

 او افزود: تکیه بر تلاش، تجربه، تخصص و تعهد کارکنان این نیروگاه با وجود فرسودگی قطعات و تجهیزات نیروگاهی مهمترین عامل جهت این افزایش تولید بوده و توانستیم در سال ۱۴۰۲ بیش از ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار مگاوات ساعت انرژی برق تولید و به شبکه سراسری منتقل کنیم.

 مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز می‌گوید: هم اکنون نیز با اجرای برنامه های عملیاتی همچون تعمیرات اساسی واحد شماره ۲ ، تعمیرات میان دوره ای سایر واحدها، تعمیرات اساسی برجهای خنک کن و سایر پروژه های فنی در جهت بهبود و ارتقای سطح آمادگی نیروگاه جهت تامین برق مورد نیاز مردم و پشتیبانی از شبکه سراسری گام برمی داریم.

  نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگ‌ترین نیروگاه بخاری کشور می‌باشد و نقش مهمی در تأمین برق مورد نیاز مردم و صنایع استان خوزستان و پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور ایفا می‌کند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار