تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۶
کد خبر: ۲۹۲۲۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بخشی از مسیر هفتکل - باغملک چهارخطه شد
 

 معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اینکه محور اهواز - هفتکل - ایذه یکی از راه‌های اصلی استان است گفت: مسیر خروجی هفتکل به سمت باغملک به طول حدود هفت کیلومتر بوده که چهار کیلومتر آن چهارخطه شده و مابقی این مسیر در مرحله طراحی جهت واگذاری از طریق مناقصه است.

رحمان بهرامی بیان کرد: این مسیر (خروجی هفتکل به سمت باغملک) نیازمند ۲ پل زیرگذر و روگذر در محل تقاطع جاده کارخانه سیمان است که امیدواریم هر چه سریعتر تکمیل شود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: محور اهواز _ هفتکل _ ایذه یکی از محورهای مواصلاتی پر تردد استان به شمار می‌رود و خوزستان را به استان چهارمحال بختیاری و اصفهان متصل می‌کند.

بهرامی عنوان کرد: در این محور، طرح تعریض خروجی بارانگرد به طول یک هزار و ۳۰۰ متر توسط اداره کل راه و شهرسازی تکمیل و در ایام نوروز زیر بار ترافیک رفت اگرچه لایه نهایی آسفالت آن باید اجرا شود.

وی افزود: اعتبار لازم برای آسفالت نهایی این محور باید توسط شرکت ساخت تامین و به پیمانکار طرح ابلاغ شود.

بر اساس این گزارش در استان خوزستان ۲ هزار و ۵۵۰ کیلومتر راه اصلی و شریانی وجود دارد که ۱۳۵ کیلومتر آن آزاد راه، ۸۵۰ کیلومتر بزرگراه و یک هزار و ۵۶۵ کیلومتر آن دو خطه است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار