تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸
کد خبر: ۲۸۵۶۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گروسیان: استقلال در لیگ برتر می‌ماند/ می‌توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم
 دروازه‌بان استقلال خوزستان گفت: مطمئن هستم با توجه به شرایط تیم، اوضاع ما در نیم فصل دوم بهتر خواهد شد و استقلال خوزستان در لیگ باقی خواهد ماند.

فرزین گروسیان سنگربان تیم استقلال خوزستان در خصوص دو بازی اخیر این تیم اظهار داشت: خدا را شکر در دو بازی اخیر نمایش خوبی داشتیم و خوب بازی کردیم، به خصوص در بازی با پرسپولیس که توانستیم یک امتیاز شیرین را بگیریم. این تیم مدافع عنوان قهرمانی‌ است و در سالیان اخیر عنوان زیادی را کسب کرده و ما در روزی که می‌توانستیم این تیم را شکست دهیم، با بدشانسی به تساوی رسیدیم. در ادامه با شکست مس رفسنجان موفق شدیم به نخستین پیروزی فصل برسیم. تیم ما از بازیکنان جوان و با تجربه تشکیل شده و همین باعث شده تا تیم خوبی را در اختیار داشته باشیم. اگر کمی خوش‌شانس‌تر بودیم، می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم تا وضعیت‌مان در جدول بهتر باشد.

وی در مورد بازی این هفته استقلال خوزستان با هوادار تهران بیان کرد: این تیم به تازگی سرمربی خود را عوض کرده و این موضوع باعث شده تا شوک مثبتی به این تیم وارد شود. بازی با هوادار قطعا دیدار مهم و سرنوشت‌سازی برای ماست. امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی منطقی به سه امتیاز مهم این دیدار برسیم تا بتوانیم با روحیه عالی و خوب به تعطیلات نیم‌فصل برویم.

دروازه‌بان استقلال خوزستان در مورد شرایط خود اظهار داشت: بعد از مصدومیتی که داشتم اکنون در وضع خوبی قرار دارم و به شرایط ایده‌آل خود برگشته‌ام. در این دو بازی که در ترکیب تیم حضور داشتم و خوشحال هستم که موفق شدیم نتایج خوبی را کسب کنیم و به آینده رقابت‌های لیگ امیدوار باشیم تا بتوانیم با کمک بازیکنان و کادرفنی شرایط تیم را بهبود ببخشیم.

گروسیان در واکنش به اینکه آیا استقلال خوزستان در لیگ برتر باقی خواهد ماند یا نه، بیان کرد: مطمئن هستم با توجه به شرایط تیم، اوضاع ما در نیم فصل دوم بهتر خواهد شد و استقلال خوزستان در لیگ باقی خواهد ماند. برخلاف جایگاهی که داریم تیم نمایش خوب و با کیفتی داشته است و واقعا هواداران از بازی تیم لذت می‌برند. قطعا در ادامه نتایج بهتری خواهیم گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار