تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۲۹۳۰۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم اهواز:
خوزستان مهد فرصت ها در صنعت نفت است

photo_2024-05-10_09-22-38.jpg
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خوزستان به عنوان مهد انرژی کشور و مهد فرصت ها در صنعت نفت، گاز و انرژی هایی همچون صنایع فولاد، پتروشیمی و کشاورزی حرف برای گفتن دارد.

مجتبی یوسفی در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در گفت و گو با روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، اظهار کرد: بیست و هشتمین نمایشگاه صنعت نفت فضایی برای نگاه به درون و رسیدن به رشد اقتصادی هشت درصدی پیش بینی شده در برنامه هفتم توسعه است‌.

 

وی با بیان اینکه باید در برنامه ششم به این رشد می رسیدیم، تصریح کرد: متاسفانه در خصوص تولید و رشد اقتصادی، سال های بدی را پشت سر گذاشتیم که با رشد منفی یا کمتر از نیم بوده که پس از گذشت یک دهه اکنون خروجی برنامه اتفاق افتاده است.

 

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این نمایشگاه برای برخی استان ها مثل خوزستان اهمیت بیشتری دارد چون خوزستان مهد ظرفیت ها از جمله سرمایه انسانی است که کارمند و کارگر، زن و مرد همه در شرایط سخت و طاقت فرسا، در دستگاه حفاری کار می کنند و یا حتی افرادی که در بدنه کارشناسی هستند که برای پیگیری معیشت به حق آن ها هم برنامه هایی داریم.

 

 وی با بیان اینکه این نمایشگاه نقش کلیدی دارد، اظهار کرد: برای رسیدن به رشد اقتصادی در کشور، صنعت نفت و گاز نقش بی بدیلی دارد که در خوزستان، شرکت هایی مثل مناطق نفتخیز جنوب، ملی حفاری و شرکت های صنعتی فولادی یا شرکت های فعال در صنایع کشاورزی و بنادر اگر بتوانند با تلاش بیشتر، پروژه های منطقه ای و ملی بیشتری تعریف کنند قطعا در رشد اقتصادی کشور و خوزستان تاثیرگذار هستند.

:
:
:
آخرین اخبار