تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۲۸۴۸۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پایان هفته نخست لیگ وزنه‌برداری نونهالان خوزستان با صدرنشینی ایذه
پایان هفته نخست لیگ وزنه‌برداری نونهالان خوزستان با صدرنشینی ایذه

 هفته اول لیگ وزنه برداری نونهالان خوزستان با صدرنشینی ایذه به پایان رسید.

هفته اول مسابقات لیگ وزنه برداری نونهالان خوزستان روز گذشته (جمعه، ۲۴ آذر) با حضور ۱۱۵ ورزشکار در قالب ۱۳ تیم در سالن شهدای وزنه برداری استان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، این مسابقه به صورت زیبایی اجرای تکنیک یک ضرب و دوضرب برگزار شد و هر نونهال ۲ حرکت یک ضرب و ۲ حرکت دوضرب اجرا کرد. در پایان نیز به هر نونهال ۵۰ امتیاز تعلق گرفت.

در پایان نیز ایذه با ۹۰۰ امتیاز در صدر قرار گرفت، نفت اهواز با ۸۵۰ امتیاز دوم شد و نفت امیدیه با ۷۰۰ امتیاز در رده سوم جای گرفت.

هم چنین نفت مسجدسلیمان با ۵۵۰ امتیاز، ملی حفاری با ۵۰۰ امتیاز، شوشتر با ۴۵۰ امتیاز، اندیمشک با ۴۰۰ امتیاز، اهواز با ۲۰۰ امتیاز، اروندکنار با ۲۰۰ امتیاز، لالی با ۲۰۰ امتیاز، آبادان با ۱۵۰ امتیاز، بندرامام با ۱۰۰ امتیاز و رامهرمز با ۵۰ امتیاز به ترتیب در رده های چهارم تا سیزدهم قرار گرفتند.

هیات وزنه برداری خوزستان با ریاست سیدعلیرضا قریشی، از ابتدای سال تاکنون مسابقات مختلفی در رده های سنی مختلف دو بخش مردان و زنان برگزار کرده و جمعه‌های با وزنه‌برداری در تقویم این هیات یک روز ورزشی پر شور و هیجان برای جامعه وزنه‌برداری استان است.

هیات وزنه‌برداری خوستان به تازگی نیز در رشته کراسفیت مردان و زنان فعال شده است و باوجود نوپا بودن این رشته، هیات تاکنون مسابقاتی در بخش زنان و مردان و نیز کارگاه‌های آموزشی برگزار کرده است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار