تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۲۹۲۹۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با ترکیب خوب در موتورکراس جهانی شرکت می‌کنیم/ هیات خوزستان متحول شده است
با ترکیب خوب در  موتورکراس جهانی شرکت می‌کنیم/ هیات خوزستان متحول شده است

  رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری با اشاره به میزبانی اهواز از مسابقات موتورکراس کشور، گفت: نگاه ما در فدراسیون این است که مسابقات تنها در تهران برگزار نشود و رویدادهای مختلف فدراسیون در استان‌ها برگزار شود تا شاهد نشاط اجتماعی در استان‌های مختلف باشیم.

مازیار ناظمی با اشاره به برگزاری راند اول مسابقات موتورکراس زنان و مردان ایران به میزبانی شهر اهواز با عنوان جام شهیدان وطن، اظهارکرد: رشته کراس جهانی ترین رشته فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری ایران  است و ورزشکاران ما در مسابقات جهانی شرکت می کنند و صاحب رتبه هستند.

وی ادامه داد: بر این اساس، حق مردم خوزستان این است که میزبان یکی از مهمترین رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری باشند. سال گذشته نیز مسابقات اسلالوم ایران در اهواز برگزار شد که همان موقع از مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان و آقای عیسوند رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان این قول را گرفتیم که امسال اهواز میزبان راند اول موتورکراس کشور باشد که خوشبختانه این مهم رقم خورد.

رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری خوزستان با بیان اینکه با حضور عیسوند در راس هیات اتومبیلرانی خوزستان، این استان متحول شده و او بسیار فعال است، عنوان کرد: نگاه ما در فدراسیون این است که مسابقات تنها در تهران برگزار نشود و رویدادهای مختلف فدراسیون در استان‌ها برگزار شود تا شاهد نشاط اجتماعی در استان‌های مختلف باشیم.

ناظمی بیان کرد: رشته موتورکراس سابقه طولانی در ایران دارد و تقریباً در همه استان‌های کشور پیست موتور کراس داریم. در این رشته حتی میزبان مسابقات آسیایی بوده ایم و صاحب مدال هستیم. در جهانی نیز حتی در بخش زنان اعزام داشته ایم و سال گذشته هم برای اولین بار تیم کامل زنان و مردان ایران به مسابقات جهانی اعزام شد که اتفاق کمی نیست. امسال هم با یک ترکیب خوب در بخش زنان و مردان مسابقات جهانی شرکت می کنیم و امیدوارم رتبه‌ای بهتر از سال گذشته کسب کنیم. البته راه طولانی است اما ایران سرشار از استعداد در موتورکراس است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار