تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۲۷۲۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فوتسال/ملي‌حفاري اهواز2 شهرداري تبريز2
سرمربي تيم فوتسال ملي‌حفاري اهواز پس از تساوي تيمش مقابل شهرداري تبريز در چارچوب رقابت‌هاي ليگ برتر كشور گفت: بازي بسيار سنگيني بود و حريف نسبت به گذشته بهتر شده بود.


 
سيدمهدي ابطحي اظهاركرد: در دو رفت در ديداري كه مقابل اين تيم در اهواز انجام داديم درست است كه به تساوي 4 بر 4 رسيديم، اما اين نتيجه به دليل اين بود كه ما بازيكن باتجربه كمي داشتيم.
 
وي بيان‌كرد: در ديدار ديروز در شرايطي به مصاف اين تيم رفتيم كه نسبت به بازي رفت، دو بازيكن به تيم ما اضافه شده بود. در نيمه اول اين مسابقه، موقعيت‌هاي خوبي داشتيم و مي‌توانستيم با نتيجه 4 بر يك از اين نيمه خارج شويم.
 
سرمربي تيم فوتسال ملي‌حفاري اهواز عنوان‌كرد: در نيمه دوم مخصوصا در پنج دقيقه پاياني، تيم حريف ما را تحت فشار قرار داد و من هم يكسري از بازيكناني را كه به زمين فرستاده بودم اما نمي‌توانستد از پس اين بازي برآيند، بيرون كشيدم و به جاي آن‌ها از بازيكنان باتجربه استفاده كردم تا بتوانم بازي را نگه دارم.
 
وي ادامه‌داد: تيم‌مان از يك گروه پنج‌نفره باتجربه و يك گروهي كه براي اولين سال است كه در ليگ بازي مي‌كنند، تشكيل شده است كه من ترجيح دادم در اين بازي از گروه باتجربه استفاده كنم كه عملكرد خوبي هم داشتند. هر چند هم كه بر اثر يكي، دو اشتباه آن‌ها، گل دريافت كرديم ولي به نظرم گل‌هاي دريافتي بر اثر فشار بازي بود كه به آن‌ها وارد شده بود.
 
ابطحي گفت: قبل از اين‌كه برابر هلال احمر تبريز و منصوري شكست بخوريم، درصد قهرماني‌مان بالا بود ولي بعد از اين دو شكست، شرايط‌‌مان به صورتي است كه فقط مي‌توانيم روي سكو قرار بگيريم.
 
وي افزود: اكنون نيز بايد يا در ادامه بازيكنان جوان و اميد را بازي دهم تا يك تيم خوب براي سال آينده آماده كنم، يا از بازيكنان باتجربه‌تر تيم استفاده كنم تا تيم مقام بياورد و يا در هر صورت مجموعه‌اي از اين دو تيم را به كار گرفته و جزو پنج تيم قرار بگيريم. به هر حال در اين زمينه بايد بررسي كنم و با باشگاه نيز صحبت كنم تا ببينم بايد كدام يك از اين برنامه‌ها را انجام دهم.
 
 تيم ملي‌حفاري اهواز روز گذشته (20 دي‌ماه) ميهمان شهرداري تبريز بود كه در پايان،  اين بازي با تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار