تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۲۷۱۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کمالوند: شهرداري تبريز را ليگ برتري مي‌کنم
 سرمربي تيم شهرداري تبريز گفت: تيم شهرداري تبريز رفته رفته خود را به صدر جدول نزديک مي‌کند و اميدوارم اين تيم را نيز به ليگ برتر برسانم.

http://www3.varzesh3.com/admin/asp/Picture/00024857.jpg
فراز کمالوند در مورد بازي تيمش مقابل سايپاي شمال اظهار داشت: در اين بازي تيم ما بايد پنج تا شش گل به حريف خود مي‌زد، دو پنالتي مسلم ما را نيز داور نگرفت که نسبت به قضاوت ضعيف داور به کميته داوران شکايت کرده‌ايم.

 وي افزود: قبلاً هم گفته بودم که شهرداري رفته رفته هماهنگي خود دست مي‌ابد زيرا 75 درصد تيم عوض شده بود و براي رسيدن به شرايط آرماني زمان لازم بوده و ا‌نشاءالله تا اواسط نيم فصل دوم تيم شهرداري تبريز صدرنشين گروه شده و اميدوارم اين تيم در پايان فصل به ليگ برتر صعود کند.

کمالوند که سابقه ليگ برتري کردن شيرين‌فراز و تراکتور‌سازي را هم در کارنامه خود دارد، تصريح کرد: در سالي که تراکتورسازي را به ليگ برتر رساندم، در نيم فصل اول 12 امتياز از شاهين بوشهر کم داشتيم که در ادامه رقابت‌ها اين اختلاف امتياز زياد را جبران کرده و جشن صعود به ليگ برتر را گرفتيم.

وي ضمن رضايت از تمام بازيکنانش خاطرنشان کرد: در ليگ يک بازي آساني وجود ندارد و همه بازي‌هاي باقيمانده شهرداري سخت است.

سرمربي تيم شهرداري تبريز با رد شايعه اختلافاتش با مديران شهرداري گفت: من کمال تشکر را از آقايان نوين شهردار تبريز، سهرابي معاونت سازمان ورزش و نسياني مدير باشگاه شهرداري تبريز دارم که نهايت همکاري را براي بازگشت اين تيم به ليگ برتر کرده‌اند، اميدوارم با صعود تيم شهرداري تبريز به ليگ برتر مزد زحمات اين دوستان را داده باشيم.

کمالوند در ادامه از عملکرد برخي رسانه‌ها انتقاد کرده و افزود: عنوان شده که شهرداري تبريز براي پنج بازيکني که نيم فصل از ليست خود خارج کرده، يک ميليارد تومان هزينه کرده که کذب محض است.

وي تاکيد کرد: کل هزينه اين بازيکنان که نيم فصل هم براي شهرداري تبريز بازي کرده‌اند، 200 ميليون تومان است که با ارقام اعلام شده رسانه‌ها مغاير است.

سرمربي شهرداري تبريز يادآور شد: صابر ميرقرباني در نيم فصل 80 ميليون تومان از شهرداري گرفت که 25 ميليون تومان آن را بابت رضايت‌نامه بازگرداند، در واقع ما نيم فصل براي يک بازيکن ليگ برتري فقط 55 ميليون تومان پرداخت کرديم.

کمالوند افزود: گرداني 70 ميليون گرفته بود که 20 ميليون تومان براي صدور رضايت‌نامه بازگرداند و محمد برجلو 65 و حامد خسروي نيز 45 ميليون تومان براي نيم فصل گرفته بودند که مجموع مبالغ دريافتي اين بازيکنان تقريباً 200 ميليون تومان مي شود.

کمالوند که در دو هفته انتقام هر دو شکست خود را گرفت در اين مورد اظهار داشت: من اهل انتقام‌گيري نيستم و با وجود اينکه هر دو شکست تيم شهرداري مقابل پاس همدان و سايپاي شمال را جبران کرديم اما اين پيروزي‌ها را در راه صعود شهرداري به ليگ برتر دانسته و به هيچ‌عنوان در اين نتايج بحث انتقام‌گيري مطرح نبوده است.

تيم شهرداري تبريز با پيروزي يک بر صفر خود مقابل سايپاي شمال، 25 امتيازي شده و به رده چهارم جدول صعود کرد.

تيم شهرداري تبريز در هفته اول و دوم مقابل تيم‌هاي پاس همدان و سايپاي شمال شکست خورده و در 13 بازي بعدي خود صاحب شش پيروزي و هفت تساوي شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار