تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۲۶۹۵۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۶۱ مصدوم در حوادث رانندگی جاده‌های خوزستان
  مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: وقوع ۱۲ فقره تصادف در ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های ارتباطی خوزستان ۶۱ نفر مصدوم بر جا گذاشت.

عارف شرهانی افزود: برخورد خودروهای سمند، وانت پیکان و پراید در محور امیدیه - دیلم چهار نفر مصدوم شامل یک زن ۴۸ ساله، یک پسربچه ۱۲ ساله و ۲ مرد ۲۹ و ۵۲ ساله بر جا گذاشت که توسط ۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های نفت و امام رضا (ع) امیدیه انتقال یافتند.

وی ادامه داد: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو در محور لالی - اندیکا ۶ نفر شامل چهار نفر دختر نوجوان ۱۱، ۱۴، ۱۷ و ۱۸ ساله، یک زن ۲۱ ساله و یک مرد ۲۸ ساله مصدوم شدند.

شرهانی گفت: در حادثه‌ای دیگربرخورد ۲ دستگاه خودروی پراید در محور ایذه به دهدز ۹ نفر مصدوم بر جا گذاشت که پنج نفر مرد و چهار نفر زن بودند.

وی افزود: همچنین بر اثر تصادف ۲ دستگاه خودروی پراید در جاده رامهرمز - بهبهان نیز ۲ نفر شامل یک دختربچه پنج ساله و یک زن ۲۹ ساله مجروح شدند که درمان آنها در محل انجام شد.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان اظهار کرد: واژگونی وانت نیسان در محور دهدز به لردگان نیز ۱۰ نفر مصدوم بر جا گذاشت که شامل پنج زن و پنج مرد بودند؛ مصدومان این حادثه با پنج دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهدای ایذه اعزام شدند.

وی افزود: واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در محور گتوند به دزفول پنج نفر مصدوم داشت که شامل یک دختربچه ۲ ساله، ۲ نفر زن ۲۴ و ۳۰ ساله، یک پسربچه یک ساله و یک مرد ۳۸ ساله بودند؛ همچنین بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودروی پراید در محور رامهرمز - بهبهان ۲ نفر زن ۲۳ و ۵۳ ساله مصدوم و در محل درمان شدند.

شرهانی به وقوع یک فقره تصادف زنجیره‌ای اشاره کرد و گفت: بر اثروقوع یک فقره تصادف زنجیره‌ای بین خودروهای پراید، سمند، پژوپارس و پژو ۴۰۵ در ورودی شهرستان هفتکل از طرف نمره یک هشت نفر مصدوم شدند.

وی افزود: مصدومان این حادثه شامل یک زن ۲۰ ساله، یک پسربچه سه ساله، ۶ مرد در رده های سنی ۱۸، ۲۱، ۲۴، ۳۰ و ۵۴ ساله بودند که ابتدا به درمانگاه هفتکل و سپس توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان بیان کرد: برخورد خودروهای کامیون و سمند در محور اهواز - الهایی ۶ نفر مصدوم شامل چهار نفر مرد و ۲ نفر زن بر جا گذاشت که ۲ نفر در محل درمان شدند و چهار نفر توسط ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شدند.

وی افزود: همچنین بر اثر تصادف خودروهای سمند و پژو ۴۰۵ در محور مسجدسلیمان - هفتکل ۲ نفر مصدوم شدند.

شرهانی گفت: واژگونی خودروی تیبا در محور رامهرمز- اهواز نیز ۲ نفر مجروح شامل یک دختربچه هشت ساله و یک زن ۳۳ ساله بر جا گذاشت که به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار