تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۶۹۵۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۰۰ تن کالای اساسی در شادگان توزیع شد
  فرماندار شادگان گفت: ۱۰۰ تن اقلام اساسی از ۲۵ اسفند سال گذشته تاکنون در شادگان توزیع شده است.

جمال صالح‌زاده  اظهار کرد: ۳۰ تن برنج، ۳۵ تن شکر، ۱۵ تن مرغ منجمد و ۱۰ تن گوشت قرمز در بین مصرف کنندگان شادگان با قیمت مصوب دولتی توزیع شده است.

وی افزود: همچنین توزیع پنج تن سیب و پنج تن پرتقال از سهمیه میوه شب عید با هدف تثبیت قیمت‌ها از تاریخ ۲۸ اسفند ماه سال گذشته توسط اتحادیه تعاون روستایی این شهرستان آغاز شد و تا روز گذشته ماه ادامه داشت.

فرماندار شادگان گفت: این کالاها از طریق فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای و فروشگاه منتخب زیرمجموعه در بین مردم توزیع شدند.

وی افزود: با توجه به بالا بودن مصرف اقلام اساسی در روزهای آینده نیز برنج و شکر در بازار شادگان توزیع خواهد شد تا مردم به این اقلام با قمیت دولتی در ماه مبارک رمضان دسترسی داشته باشند.

صالح زاده اظهار کرد: به لحاظ تامین گوشت و مرغ کشتار روز و منجمد در شادگان کمبودی احساس نمی‌شود و این اقلام نیز با نرخ مصوب در حال توزیع در سطح فروشگاه‌ها هستند.

وی افزود: طرح‌های ویژه نظارت بر بازار از سوی این اداره با توجه به ماه مبارک رمضان در حال اجرا است و در این ماه نیز بازرسی مستمر انجام می‌شود.
فرماندار شادگان گفت: پنج گروه بازرسی شامل ۱۰ بازرس بر قیمت کالاهای عرضه شده در بازار شادگان نظارت می‌کنند، همچنین سامانه ۱۲۴ برای طرح شکایت مردمی در نظر گرفته شده و شهروندان درصورت مشاهده هرگونه گرانفروشی می‌توانند با تماس با این سامانه، شکایت خود را مطرح کنند.

بیش از پنج هزار واحد صنفی در شادگان فعالیت می‌کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار