تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۱۳۸۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن:پرسپوليس را در تهران مي‌بريم/استعفا در اين شرايط منطقي نيست

خسرو ابراهيمي گفت: بعد از جلسه هيئت مديره با بازيكنان قرار شد كه بعد از بازي با پرسپوليس بازيكنان مطالبات معوقه خود را دريافت كنند.

مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن در گفت‌وگو با ايسنا ، اظهاركرد: روز جمعه هيئت مديره باشگاه با بازيكنان جلسه‌اي داشت و چون خود بازيكنان خواهان دريافت چك بودند، با درخواست آن‌ها موافقت شد و مقرر شد بعد از بازي با پرسپوليس به بازيكنان چك داده شود كه البته هم اكنون نمي‌توانم تاريخ وصول چك را اعلام كنم.

وي با بيان اينكه بعد از برگزاري اين جلسه وضعيت تيم به حالت عادي برگشت، گفت: بازيكنان تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته‌اند و هم قسم شده‌اند كه پرسپوليس را شكست دهند و من هم اعتقاد دارم كه پرسپوليس را شكست خواهيم داد.

ابراهيمي با اشاره به اينكه 80 درصد از مشكلات مالي باشگاه ذوب‌آهن تا قبل از سال جديد حل خواهد شد افزود: با تلاش شركت ذوب‌آهن به زودي سهام اين باشگاه در فرابورس عرضه خواهد شد و در اين صورت بخش عمده‌اي از مشكلات مالي باشگاه بزرگ ذوب آهن حل مي‌شود.

وي در پاسخ به اين سوال كه شايد هر مديري به جاي شما بود تا كنون استعفا داده بود گفت: استعفا در اين شرايط يك اقدام منطقي نيست. مهم اين است كه در اين شرايط بحراني بتوانيم اوضاع را به شكل عادي و مطلوب برگردانيم تا موفقيت‌هاي گذشته باشگاه ذوب‌آهن تكرار شود.

:
:
:
آخرین اخبار