رئیس اداره بازرگانی دزفول گفت: رسیدگی به شکایات مردمی درباره قیمتها در صدر فعالیتهای اداره بازرگانی قرار دارد.
به گزارش فارس، کیومرث سعیدی نیا در جلسهای که برای تشریح اقدامات برای اجرای طرح هدفمندی یارانهها برگزار شد، اظهار داشت: به شکایات مردمی در اسرع وقت رسیدگی و پیگیری خواهد شد.
وی با اشاره به اولویتبندی بازرسی اداره بازرگانی دزفول افزود: کالاهای پرمصرف خانوارها در فصول مختلف در اولویت بازرسی قرار میگیرند و در اینباره دقت نظر بسیار زیاد است.
رئیس اداره بازرگانی دزفول گفت: برای تنظیم بازار و برقراری نظم در سطح شهر کالاهای پرمصرف خانوارها در فصول مختلف سال در اولویت بازرسی قرار میگیرند و در اینباره بازرسیها، سرزده و با دوره کوتاه انجام میشود.
وی افزود: سرکشی به واحدهای صنعتی موجب میشود تا قیمتها کاهش کمتری داشته باشد و تخلف نیز به حداقل برسد و در اینباره تلاش زیادی شده است.
سعیدینیا خاطرنشان کرد: بازرسان اداره بازرگانی در شهرستان دزفول به طور مستمر از شرکتهای خدمات پس از فروش بازدید به عمل آورده و در کوتاهترین زمان ممکن به شکایات مردمی رسیدگی میشود.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه نباید زمینه احتکار فراهم شود، تاکید کرد: برای مقابله با احتکار نیز راهکارهای زیادی در طرح هدفمندی یارانهها اجرا شده است.
وی گفت: انبارها و سردخانه های شهرستان دزفول نیز باید موجودی خود را اعلام کنند و عدم اعلام موجودی تخلف محسوب میشود و برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
وی خاطرنشان کرد: بازرسی از انبارها، سردخانهها و ... در دستور کار است و همیشه سرکشیها از این انبارها انجام میشود و با متخلفان نیز برخورد شدید میشود.