تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۰ - ۰۰:۲۳
کد خبر: ۱۳۰۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هادي شكوري :حالا نوبت شاهين است كه به من كمك كند/وضعيت رفتنم به پرسپوليس امشب مشخص مي‌شود
هادي شكوري مي‌گويد حالا نوبت شاهين بوشهر است كه به او كمك كند و رضايت‌نامه‌اش را بدهد.

مدافع كنوني تيم فوتبال شاهين بوشهر در گفت‌وگو با  ايسنا درباره آمدنش به پرسپوليس و مذاكرات سرخ‌پوشان با باشگاه شاهين اظهار كرد: همه چيز تا پايان امشب مشخص مي‌شود. قرار بود كه امروز مسئولان دو باشگاه پرسپوليس و شاهين با هم جلسه‌اي در اين مورد برگزار كنند تا وضعيت انتقال من به پرسپوليس معلوم شود و هنوز نمي‌دانم كه نتيجه اين جلسه چه بوده است.

شكوري ادامه داد: اميدوارم همه چيز طوري پيش برود كه من بتوانم فوتبال را در تهران ادامه دهم، چرا كه واقعا مشكل خانوادگي دارم و بيشتر از اين نمي‌توانم در بوشهر بمانم. از طرفي من در نيم فصل اول دينم را به باشگاه شاهين و هواداران اين تيم ادا كردم و بهترين بازي‌هايم را براي اين تيم انجام دادم. اميدوارم شاهين هم به من كمك كند.

مدافع پيشين استقلال در ادامه گفت: فكر مي‌كنم لطف خدا بود كه شاهين در نيم فصل نخست صاحب بهترين خط دفاعي ليگ شد و من هم خوشبختانه در ميان بازيكنان اين خط دفاعي حضور داشتم. به هر حال در فصل گذشته شاهين با تفاضل گل در ليگ ماند، اما امسال شاهين شرايط خوبي تا به حال داشته و اميدوارم تا پايان فصل هم داشته باشد. حالا هم كه به فينال جام حذفي راه يافته، و اين نشان از شرايط خوب اين تيم دارد.

شكوري در پاسخ به اين سوال كه چرا وقتي باشگاه شاهين مي‌داند كه شما ديگر تمايلي به ماندن نداريد، رضايت‌نامه شما را صادر نمي‌كند گفت: به هر حال فوتبال ما هميشه احساسي بوده و كاملا حرفه‌اي نيست اما من واقعا در حال حاضر مشكلات زيادي برايم پيش آمده كه نمي‌توانم آن‌ها را باز كنم. اميدوارم تا به اينجا كه من كمك كوچكي به شاهين كرده‌ام، اين باشگاه هم به من كمك كند و فرصت خوبي را در اختيار من قرار دهد چرا كه رفتن من به پرسپوليس باعث پيشرفت من مي‌شود.

وي در پايان گفت: همه چيز تا پايان امشب نهايي مي‌شود و من اميدوارم كه مسئولان باشگاه شاهين، رضايت‌نامه من را براي پرسپوليسي شدن بدهند.
:
:
:
آخرین اخبار