تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۱۲۳۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عابديني: مهدوي‌كيا ديگر فوتبال بازي نمي‌كند/ يك روز او را سرمربي تيمم مي‌كنم
مهدوي‌كيا بابت تحصيل و مدرسه فرزندش هم نگراني‌هايي دارد. او قرار است در يك كلاس پيشرفته مربيگري كه يك سال در آلمان به طول مي‌انجامد شركت كند .


http://u.goal.com/159100/159127hp2.jpg

مهدي مهدوي كیا بازيكن تيم فوتبال داماش گيلان تصميم به خداحافظي از فوتبال گرفته و اين خبري است كه سايت گل ساعاتي پيش آن را منتشر كرد. حالا امير عابديني مديرعامل باشگاه داماش هم اين خبر را تأييد كرده و تأكيد مي‌كند كه مهدي ديگر نمي‌خواهد فوتبال بازي كند.

عابديني در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل حرف‌هايش را اينگونه آغاز مي‌كند:« مهدوي‌كيا قبلا يكسري حرف‌ها به من زده بود. او ديگر فوتبال بازي نخواهد كرد، در ضمن مهدوي‌كيا بابت تحصيل و مدرسه فرزندش هم نگراني‌هايي دارد. او قرار است در يك كلاس پيشرفته مربيگري كه يك سال در آلمان به طول مي‌انجامد شركت كند و اين كلاس در ابعاد مختلف فوتبال، تغذيه بازيكنان، علم عضله‌شناسي، كارهاي تئوري و عملي و مسائل مختلف ديگر خواهد بود. با اين شرايط بعيد مي‌دانم كه مهدوي‌كيا فوتبالش را ادامه دهد.»

عابديني در قسمت جالبي از حرف‌هايش خاطرنشان مي‌كند:« اگر مهدوي‌كيا سرمربي شود مطمئن باشيد كه او را در هر تيمي كه باشم به عنوان سرمربي انتخاب مي‌كنم. من مهدوي‌كيا را از لحاظ فني و اخلاقي قبول دارم و به كارش هم اعتقاد خواهم داشت. او مي‌تواند در هر زمينه‌اي موفق شود.»

عابديني در مورد اين موضوع كه بعضي از بازيكنان داماش خواهان جدايي از اين تيم هستند مي‌گويد:« اين موضوع در فصل نقل و انتقالات طبيعي است و ما نگران نيستيم.  هواداران داماش بدانند كه اگر هر بازيكني جدا شود بهتر است او را به خدمت خواهيم گرفت. يكي از نفراتي كه خوشم مي‌آيد از داماش برود محمد محمدي است. او از اول هم در اينجا نگراني‌هايي داشت و نتوانست خودش را با شرايط اينجا وقف دهد. البته سيامك سرلك هم به تراكتورسازي خواهد رفت. او يك بازيكن خوش اخلاق است و حيف است كه از اين فوتبال دور باشد.»

از مديرعامل سابق پرسپوليس در مورد انتخاب سرمربي جديد اين تيم سوال مي‌كنيم كه عابديني اينگونه جواب مي‌دهد:« هم گزينه ايراني وجود دارد و هم گزينه خارجي. مي‌توان مربياني مثل دنيزلي را به پرسپوليس آورد و من هم حاضرم به اين باشگاه كمك كنم. اگر مربي ايراني بيايد مطمئنا تركش مي‌خورد و ديديد كه علي دايي و حميد استيلي در پرسپوليس قرباني شدند. به نظر من دنيزلي گزينه مناسبي است و فوتبال را خوب مي‌فهمد. او بعد از استانكو بهترين مربي خارجي پرسپوليس در اين سال‌ها بوده است.»
:
:
:
آخرین اخبار