تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۱۱۵۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هوار ملامحمد:
اين همه راه نيامدم كه ۱۰ دقيقه بازي كنم / شاید قراردادم را با ذوب آهن فسخ ‌كنم
پرسپوليس نيست و جالب اينكه گفته‌هاي او به گونه‌ايست كه انگار مقصر اين مسئله را سرمربي تيمش مي‌داند.

هوار كه نگران جايگاهش در تيم ملي عراق است، اين روزها اصلا از نيمكت نشيني‌هايش خوشحال نيست؛ اين ستاره كه در دوران حضورش در استقلال و پرسپوليس نشان داد زهر مهاجمان عراقي را دارد، قرار بود در ابتداي فصل جاي محمدرضا خلعتبري را در ذوب‌آهن پر كند اما در هفته‌هاي گذشته آنچنان عملكرد خوبي از خود به نمايش نگذاشته و همين مسئله باعث شده ابراهيم‌زاده براي استفاده از او در تركيب اصلي دچار شك و ترديد شود.

بنابراين سرمربي ذوب‌آهن در بازي با فجر سپاسي ترجيح داد او را بر روي نيمكت بنشاند تا هوار با پتوي سبزرنگش نظاره‌گر بازي باشد؛ هوار كه از اين مسئله بسيار ناراحت است در گفتگو با ايمنا اعلام كرد كه فردا همراه با مدير برنامه‌هايش به باشگاه ذوب‌آهن مي‌رود تا تكليفش را مشخص كند.



هوار چرا نيمكت نشين است؟
خودم هم نمي‌دانم چرا نيمكت نشين شده‌ام. من در تمرينات همه تلاش خودم را به كار مي‌گيرم و از آمادگي كاملي برخوردارم اما نمي‌دانم چرا از من در تركيب اصلي تيم استفاده نمي‌شود.

به نظرت از نظر فني كيفيت مورد نظر را داشته‌اي؟
البته؛ من همه تلاشم را به كار مي‌گيرم و هر زمان كه در تركيب تيم حضور پيدا مي‌كنم، در تلاشم بهترين بازي را از خودم به نمايش بگذارم اما فرصت بازي آنقدرها به من داده نمي‌شود.

اما در چند بازي كه براي ذوب‌آهن فيكس بازي كردي، نشاني از هوار استقلال و پرسپوليس نداشتي.
به نظر خودم من هيچ مشكلي ندارم؛ فراموش نكنيد كه من در استقلال و پرسپوليس آزادي عمل داشتم و همه چيز در اختيارم بود و در تركيب تيم قرار مي‌گرفتم اما در ذوب‌آهن اينگونه نيست و به من شانس بازي نمي‌دهند؛ اصلا سيستم بازي ذوب‌آهن هم با من همگون نيست؛ اينجا همه بايد دفاع كنند و چيزي كه از من مي‌خواهند فقط دفاع است و اين شبيه آنچيزي نيست كه من در استقلال و پرسپوليس بازي مي‌كردم.

اما به قول ابراهيم‌زاده ما كه در تمرينات نيستيم؛ شايد نظر ابراهيم‌زاده را جلب نكرده‌اي.
من همه چيزم را در تمرينات مي‌گذارم و از جان مايه مي‌گذارم، مشكلي با هيچ كس ندارم و با همه بازيكنان برادر هستم ولي شرايط به گونه‌ايست كه شايد ديگر در ذوب‌آهن نمانم.

منظورت چيست؟
من فردا با مدير برنامه‌هايم صحبت مي‌كنم و به باشگاه رفته و با مسئولان باشگاه در مورد همه چيز صحبت مي‌كنم؛ مشكلي با كسي ندارم اما من من به ذوب‌آهن نيامدم كه بازي نكنم و نيمكت نشين باشم. من نيامدم كه ۵ دقيقه يا ۳ دقيقه بازي كنم؛ براي ۲۵ يا ۱۰ دقيقه با ذوب‌آهن قرارداد نبستم؛ سرمربي تيم فقط چند دقيقه محدود از من در تركيب تيم استفاده مي‌كند و اين اصلا براي من خوب نيست؛ به هر حال فردا به باشگاه مي‌روم و در مورد همه چيز صحبت مي‌كنم؛ شايد فصل آينده از ذوب‌آهن بروم و در اين تيم نمانم؛ الان معلوم نيست اما فردا همه چيز مشخص مي‌شود.

يعني از ذوب‌آهن مي‌روي؟
اگر شرايط مناسب نباشد بله؛ اگر وضع به همين منوال ادامه پيدا كند حتي در بازي‌هاي ادامه فصل جاري هم در ذوب‌آهن نمي‌مانم و قراردادم را لغو مي‌كنم چراكه سرمربي به من شانس نمي‌دهد.

با ابراهيم‌زاده در اين مورد حرفي نزده‌اي؟
تا كنون با ابراهيم‌زاده صحبت نكرده‌ام اما شايد فردا يا پس فردا با او هم صحبت كنم.

تو مشكل خاصي با او نداري؟
نمي‌دانم؛ اما واقعا برايم جاي سئوال دارد كه چرا ابراهيم‌زاده مرا در زمين قرار نمي‌دهد؛ به هر حال همه مرا در ايران و عراق مي‌شناسند و اصلا براي جايگاه اجتماعي من خوب نيست كه در تركيب اصلي تيمم قرار نگيرم.

بگذريم؛ به نظرت چرا ذوب‌آهن در فصل جاري اينگونه نتيجه گرفته است؟
واقعا نمي‌دانم چه شده است؛ ما بازيكنان خوبي داريم و همه چيز در تيم خوب است البته پيش از آغاز فصل مشكلاتي به وجود آمد و تغييراتي در سيستم مديريتي باشگاه به وجود آمد؛ امسال تيم جديدي در مسابقات ليگ برتر حاضر شد و تغيير و تحولات در كار ما تاثير گذاشت اما مطمئنم از نيم‌فصل شروع به بهبود مي‌كنيم و شرايطمان بهتر مي‌شود. ذوب‌آهن تيم بزرگي است اما مشكلاتي مانع كار اين تيم شد.

منظورت مشكلات مالي است؟
البته؛ اين مشكلات در كار ما تاثير گذاشت؛ البته من تنها كسي نيستم كه مشكل مالي دارم بلكه همه بازيكنان تيم مشكلات مالي دارند و اين مسئله بر كار ما تاثير گذاشته است؛ مسئولان هر روز مي‌گويند پول مي‌دهيم اما روز بعد به ما پول نمي‌دهند و هر روز امروز و فردا مي‌كنند؛ البته چند روز است كه شرايط تيم بهتر شده بنابراين اميدوارم از بازي روز جمعه وضعيت بهتر شود.

بازي روز جمعه با سپاهان را چگونه مي‌بيني؟
سپاهان يكي از تيم‌هاي قدرتمند ايران است و از بازيكنان و كادر فني خوبي بهره مي‌گيرد؛ اين تيم باشگاه و سازماندهي خوبي نيز دارد و در سال‌هاي گذشته همواره يكي از مدعيان ليگ برتر بوده است بنابراين اميدوارم بازي روز جمعه يكي از بازي‌هاي جذاب ما باشد و در كل بايد بگويم اين مسابقه بازي سختي براي دو تيم است.

حتما خبر داري كه ذوب‌آهن و استقلال بايد در پلي‌آف ليگ قهرمانان با هم بازي كنند.
البته؛ اين براي ايران بد است كه يكي از تيم‌هايش بايد در پلي‌آف حذف شود اما اميدوارم تيم ما به دور بعد صعود كند و ذوب‌آهن پيروز شود.
:
:
:
آخرین اخبار