تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۹۸۱۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک:
شهرداری اندیمشک به دلیل کمبود منابع قادر به پرداخت حقوق کارگران نیست
فرماندار اندیمشک گفت: شهرداری اندیمشک به علت کمبود منابع مالی و بدهی معوقه امکان پرداخت هزینه های جاری خود در پرداخت حقوق کارکنان را ندارد.

حمیدرضا گودرزی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان اندیمشک در تالار خورشید، اظهار داشت: برخی از واحدهای تولیدی شهرستان در جهت رفع مشکلات خود نیازمند همکاری بانک‌ها در حوزه تأمین منابع مالی خود هستند.

وی گفت: بانک‌ها با هدف تقویت شاخص های اقتصادی و با ارائه مناسب خدمات و تسهیلات مالی مانع تعطیلی واحدهای تولیدی اندیمشک شوند و زمینه افزایش ظرفیت و بستر شهرستان در بخش تولید و اقتصاد را فراهم کنند.

 وی افزود: اندیمشک در حوزه های مختلف شهری و عمرانی با کمبود و محرومیت مواجه است و توسعه خدمات در این حوزه تنها با روحیه پیگیری و توجه تمام بخش های اجرایی و خدماتی شهرستان در حوزه های مختلف شهری ممکن است.

گودرزی بیان کرد: وجود مشکلات فراوان شهرداری اندیمشک روند خدمت رسانی این نهاد را با مشکلات متعدد مواجه کرده است.

وی گفت: شهرداری اندیمشک به علت کمبود منابع مالی و بدهی معوقه امکان پرداخت هزینه های جاری خود در پرداخت حقوق کارکنان را ندارد که این معضل نیازمند توجه ویژه در مسیر رفع خود است.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی اندیمشک توسعه خدمات شهری را به نحوی مناسب مورد توجه قرار داده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال شاهد افزایش خدمات شهری به مردم در حوزه‌های مختلف باشیم.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
0
0
باسلام خدمت مسولین شهر
تاجایی که من یادم میاد همیشه میگن شهرداری اندیمشک مشکل مالی داره اقای نماینده ٬فرماندار و شهردار و شورای محترم شهر چه کسی باید این مشکل رو برا همیشه حل کنه ایا به غیر از شما که مسولیت این کار رو دارید کسی بایداز غیب بیاد این مشکل رو حل کنه همه شما در این که شهرداری بدهی داره واقف هستید ایا بهتر نیست به جای شعار دادن همگی دست به دست هم بدهید و این مشکل رو برا همیشه حل کنید_ با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
0
0
با سلام واقع آقای نماینده خودتون جای کارگر های شهردار بگذارید به خدا ما قسط عقب افتاده داریم بچه داریم می خواد بره مدرسه از کجا بیایم خرجشون کنیم واقعا به فکری به حال ما بکنید با تشکر از شما
:
:
:
آخرین اخبار