تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۹۸۰۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل صدا و سیمای خوزستان خبر داد:
آغاز ساخت فیلم مستند حماسه 4 آذرماه مردم اندیمشک
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان از آغاز ساخت فیلم مستند حماسه و مقاومت 4 آذرماه مردم این شهرستان خبر داد.

مسلم رحیمی ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان با تجلیل از ایثار و فداکاری مردم اندیمشک در طول هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: ساخت فیلم مستند حماسه و مقاومت مردم اندیمشک در بمباران 4 آذر 1365 در این مرکز آغاز شده است.

وی افزود: کار ساخت این فیلم مستند را علی شهابی از فیلم سازان و مستند سازان صدا و سیمای این استان به عهده دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان اضافه کرد: کار تولید این فیلم امروز رسما آغاز شده و در روز چهارم آذر سال جاری طی مراسمی در اندیمشک رونمایی و سپس در شبکه استانی و ملی پخش خواهد شد.

رحیمی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم شهرستان اندیمشک به عنوان دروازه ورودی استان خوزستان، تصریح کرد: این مرکز آمادگی دارد که نسبت به معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های این شهرستان در زمینه‌های مختلف در راستای جذب سرمایه گذار همکاری کند.

وی یادآور شد: با هماهنگی با بنیاد برکت تلاش داریم که گیرنده دیجیتال را در روستاهای دور افتاده و کوهستانی بخش الوار گرمسیری برای دریافت 20 کانال تلویزیونی و 16 کانال رادیویی راه اندازی کنیم.

رحیمی با بیان این که صدا و سیما آنتن نظام جمهوری اسلامی است، خاطر نشان کرد: ما در استان تلاش داریم که به ظرفیت‌ها و استعدادهای همه شهرستان‌ها توجه کرده و بپردازیم.

وی در پایان بیان کرد: آن چیزی که در استان مهم است همدلی، همزبانی و اتحاد است که وجود دارد و همه ما وظیفه داریم که در تقویت ایم امر مهم بیش از پیش همت کنیم.
مرجع / فـارس
برچسب ها: اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار