تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۹۷۸۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار اهواز عنوان کرد:
مشکلات پل نهم اهواز باید با تعامل و یکدلی حل شود
مشکلات پل نهم باید با تعامل و یکدلی حل شود ، جاده پل نهم در امتداد مسیر های قبلی است و چندان ورودی به حوزه نفتی ندارد
روز یکشنبه جلسه ای در خصوص رفع مشكلات پروژه پل نهم و همكاري بین بخشی در شهرداری اهواز با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان و مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون برگزار شد.

در این جلسه سید خلف موسوی ضمن خیرمقدم به رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی استان و دهان زاده مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون گفت: مشکلات پل نهم باید با تعامل و یکدلی حل شود، زیرا مالک این زمین‌ها شرکت نفت است و بزرگترین ذخائر نفت نیز در آنجا قرار دارد. باید شرکت مناطق نفتخیز بر روی نقشه به ما مختصاتی اختصاص دهد تا جاده پل نهم را با رعایت مسائل ایمنی و بدون بروز مشکل احداث نماییم.

شهردار اهواز افزود: جاده پل نهم در امتداد مسیر های قبلی است و چندان ورودی به حوزه نفتی ندارد.  ما در زیر پل ولایت جهت تعریض و اتصال مسیر به جاده کمربندی، نیازمند همکاری مناطق نفت خیز هستیم که امیدوارم تعامل لازم در این زمینه صورت گیرد.

وی تصریح کرد: اگر ملکی تصرف بشود و مجوز ساخت نداشته باشد، تصرفات باید سریع از طریق حقوقی به کمیسیون ماده صد اعلام تا مراحل قانوني جهت تخریب طي گرد.

مشکلات پل نهم اهواز باید با تعامل و یکدلی حل شود

شهردار اهواز همچنین در خصوص پروژه ی تقاطع چند سطحی میدان شهید بندر گفت: باید یک نفر ناظر مستقیم در این مسیر معرفی شود تا کاری بر خلاف مدیریت مناطق نفت خیز صورت نگیرد و پروژه ی شهید بندر نیز مطابق خطوط لوله نفت،گاز و آب اجرا گردد.

سيدخلف موسوي تصریح کرد: توسعه شهرها زمانی صورت می گیرد که میان مدیران وحدت، انسجام و همدلی وجود داشته باشد. بنده با توجه به شناختی که از رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی و روحیه جمع گرایی وی داریم، امیدوارم در دوره مدیریتشان شاهد وحدت و همدلی بیشتر میان شهرداری و اداره راه و شهرسازی باشیم.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن این جلسه گفت: خوشبختانه جلسه خوب و مثبتي برگزارشد و اعتقاد دارم اگر شركت نفت با مديريت شهري همراه و بدنبال ماده وتبصره اي باشدكه به شهركمك کند، شاهدتحولات خيلي بزرگي درشهراهوازخواهيم بود.

موسوی در پایان از احداث اتوبان جاده ساحلي حد فاصل پل شهید دقایقی تا شیبان خبر داد و افزود: انتظار داریم شرکت مناطق نفتخيز جنوب در احداث و عملياتي نمودن هرچه سريعتر این پروژه مشارکت کند.

دراين جلسه رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان نیز گفت: اگر مسائل و مشکلات درست مدیریت شود، همه مشکلات حل می شود. به عنوان مثال پروژه کمربندی از پلیس راه اندیمشک تا پلیس راه سربندر به صورت یک میراث مشترک بین ادراه راه و شهرسازی و شهرداری بود که با همکاری دو سازمان و بدون کم ترین تنش و در یک فضای خوب و صمیمی انجام شد.

وی با ذکر این نکته که در فضای تعامل می توان همه مشکلات مردم را حل کرد گفت: ما باید افق های دور را مد نظر داشته باشیم و با تعامل بین بخشی مسائل را حل کنیم.

همچنین دهان زاده مديرعامل شركت بهره برداري نفت وگازكارون نیز گفت: نفت خودش را مديون مردم استان خوزستان ميداند و تمام سعي و تلاشمان اين بوده که علاوه بر ماموريت اقتصادي دراستان، هم سو با مسؤليتهاي اجتماعي حرکت کنیم و بدنبال موارد تبليغاتي نباشيم.

وي ضمن تقدير و تشكر از شهردار اهواز و مديران مناطق 2،3 و 7درخصوص ارتباط به روز و تنگاتنگ با شركت بهره برداري نفت وگازكارون افزود: با توجه به شرايط موجود، تلاش كرده ايم تعامل خوبي با مسؤلين استاني صورت گیرد و ما در جهت شكوفايي استان ازهيچ كوششي دريغ نخواهيم كرد.          

وی در پايان گفت: ريسماني كه ما را دور اين ميز جمع كرده است،نگاه ويژه اي  است كه به مردم خوزستان داريم .
:
:
:
آخرین اخبار