تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۹۶۴۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای ایذه خبر داد:
برگزاری نمایشگاه «نمایش توانمندی و دستاوردها» در ایذه
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ایذه از برگزاری نمایشگاه «نمایش توانمندی و دستاوردها» در این شهرستان خبر داد.

آرش مرادی امروز با تبریک فرا رسیدن ششم مرداد روز ملی کارآفرینی و ترویج آموزش‌های مهارتی اظهار کرد: به‌ مناسبت این‌ روز نمایشگاهی حاصل از دستاوردهای مربیان و کارآموزان بخش دولتی و خصوصی در فنی و حرفه‌ای این شهرستان برپا شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در سه بخش فعالیت می‌کند افزود: خدمات، صنعت و کشاورزی سه محور اصلی برگزاری این نمایشگاه هستند و طی سه روز و تا چهارشنبه، دستاوردهای بومی و محلی شهرستان در معرض دید قرار خواهد گرفت.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ایذه با بیان اینکه بازدید از این نمایشگاه برای عموم مردم آزاد است خاطرنشان کرد: نمایشگاه هر روز از ساعت هشت تا 20 فعال خواهد بود و در آن تولیدات صنایع دستی کارآموزان و هنرمندان شهرستان به‌همراه تولیدات بومی و محلی از جمله غذاهای سنتی و پخت نان به‌نمایش در آمده است.

مرادی در پایان، با اشاره به اینکه مسئولان با حمایت‌های خود و اعطای وام‌های کم سود به فعالان و تولیدکنندگان در طرح‌های اشتغال‌زایی کمک و همکاری کنند گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه نیز نشان‌دادن توانمندی، مهارت، تولیدات و از همه مهم‌تر ایجاد شوق و انگیزه برای فراگرفتن مهارت‌های عملی و حرکت اقتصادی کارآموزان در این مسیر است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: ایذه
:
:
:
آخرین اخبار