تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۹۶۳۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
«سیمای درمان در سیمای استان»
«سیمای درمان در سیمای استان» عنوان ویژه برنامه زنده تلویزیونی است که به زودی از سیمای مرکز استان پخش خواهد شد
خوزنیوز: این برنامه با حضور رؤسای بیمارستان‌های اهواز در ده برنامه زنده تلویزیونی خدمات درمانی قابل ارائه به مردم معرفی خواهد شد.

به گزارش خوزنیوز ؛ این مطلب را مرادی، جانشین مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز اعلام و اظهار داشت: خدمات، تجهیزات و امکانات موجود در بیمارستان‌های کلانشهر اهواز در قالب ده برنامه زنده تلویزیونی اطلاع رسانی خواهد شد.

مرادی در همین خصوص افزود: تولید و پخش این برنامه با مشارکت سیمای مرکز استان و روابط عمومی دانشگاه در قالب برنامه ای تحت نام «سیمای درمان در سیمان استان» با هدف آگاهی شهروندان از امکانات، تجهیزات و خدمات تشخیصی – درمانی بیمارستان‌ها و برنامه های توسعه آتی آن‌ها صورت می گیرد.

به گفته وی، آگاهی مردم از خدمات تخصصی، کلینیکی و پاراکلینیکی ارائه شده در مراکز بهداشتی، آموزشی و درمانی دانشگاه از مراجعه غیر ضروری این عزیزان به حوزه های برون دانشگاهی و برون استانی و تحمیل هزینه های سنگین و رفت و آمدهای غیر ضروری جلوگیری می‌نماید.

وی اضافه کرد: متاسفانه علیرغم فراهم شدن زمینه ارائه خدمات دهان و دندان در دانشکده دندانپزشکی و سایر تخصص ها در بیمارستان‌های استان، متاسفانه شاهد مراجعه بسیاری از بیماران به استان‌های همجوار هستیم.
:
:
:
آخرین اخبار