تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۹۶۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست هواشناسی خوزستان خبر داد:
امروز و فردا گرم‌ترین روزهای پاییز امسال خوزستان
سرپرست اداره کل هواشناسی خوزستان گفت: امروز و فردا گرم‌ترین روزهای پاییز امسال در استان خوزستان هستند.

نادر شفی‌خدایی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: امروز از گرم‌ترین روزهای پاییز در خوزستان به شمار می‌آید و فردا نیز شرایط آب و هوایی از امروز گرم‌تر می‌شود.
وی با اشاره به شرایط روزهای گذشته در استان خوزستان خاطرنشان کرد: شرایط روزهای گذشته در جریانات جنوبی بود که همین امر سبب توزیع مناسب رطوبت از روی خلیج فارس به شهرهای استان شد و شرجی وسیعی خوزستان را فرا گرفت.
شفی‌خدایی با اشاره به اینکه شرجی در استان وسعت بسیار زیادی داشت، افزود: شرجی در سطح استان خوزستان به حدی بود که در برخی از شهرستان‌ها مه غلیظ تشکیل شد که یادآور تابستان گرم خوزستان بود.
سرپرست اداره کل هواشناسی خوزستان با تاکید بر اینکه در روزهای پیش‌رو شرایط استان باز‌هم تابستانی خواهد بود، تاکید کرد: در شرایط کنونی وضعیت هوای استان گرم است و تا 24 ساعت آینده نیز تشدید افزایش دمای هوا را در استان پیش بینی می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه امروز دمای هوای استان افزایش می‌یابد، افزود: امروز دمای هوای استان تا مرز 38 درجه سانتیگراد نیز خواهد رسید.
شفی‌خدایی با اشاره به اینکه فردا از امروز گرم‌تر است، خاطرنشان کرد: فردا دمای هوای استان تا مرز 40 و یا 41 درجه سانتیگراد خواهد رسید.
سرپرست اداره کل هواشناسی خوزستان از آغاز روند کاهشی دمای خوزستان از روز دوشنبه خبر داد و گفت: شرایط از دوشنبه به بعد عادی می‌شود.
برچسب ها: هواشناسی ، خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار