تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۹۵۷۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
120 کیلوگرم مواد مخدر در خوزستان کشف شد
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 121 کیلو و 600 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش طی دو عملیات در شهرستان های بهبهان و آبادان خبر داد.

سرهنگ سید محمد صالحی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: طی عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان در ایست و بازرسی و کنترل محورهای مواصلاتی دیلم- اهواز به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی فنی و تخصصی از خودرو مذکور 49 کیلو و 800 گرم موادمخدر از نوع تریاک را که به شکل ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود کشف و راننده را دستگیر کردند.

صالحی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو پژو 405 به عنوان محافظ خودروی پراید و دستگیری دو سوداگر مرگ گفت: در بازجویی های فنی پلیس، متهمان به انتقال محموله از شهرستان گناوه به مقصد اهواز اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در ادامه در خصوص عملیات دیگری در آبادان هم بیان کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر کلانتری 15شهرستان آبادان با اقدامات اطلاعاتی از جاسازی موادمخدر در ساختمانی نیمه کاره در این شهرستان مطلع شدند و با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، موضوع را به منظور کشف مواد مخدر در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی و بازرسی از ساختمان نیمه کاره و خالی از سکنه، 71 کیلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع حشیش و یک هزار و 600 عدد قرص روانگردان که در ساختمان جاسازی شده بود کشف کردند.

صالحی در پایان با اشاره به دستگیری سه سوداگر مرگ و توقیف دو دستگاه خودرو در این زمینه گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.

در حال حاضر حدود 70 درصد زندانیان استان به دلیل جرایم مرتبط با موضوع مواد مخدر در زندان هستند.

همچنین حدود 45 درصد جرایم در کشور مستقیما و مابقی جرایم تا 70 درصد به صورت غیرمستقیم با موضوع مواد مخدر مرتبط است.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: مواد مخدر
:
:
:
آخرین اخبار